تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 فروردین 1399 - 14:43
کد خبر : 7736

نوبخت: متقاضیان وام یک میلیونی به سایت مراجعه کنند/ روابط عمومی: ساز و کار مشخص نیست!

نوبخت: متقاضیان وام یک میلیونی به سایت مراجعه کنند/ روابط عمومی: ساز و کار مشخص نیست!

ساعاتی پیش محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه جلسه هیئت دولت اعلام کرد، نیازی به مراجعه حضوری مردم به بانک‌ها برای دریافت وام یک میلیون تومانی نیست و صرفا باید در “سایت” ثبت نام کنند. با توجه به اینکه تنها سایت مرتبط با یارانه، سایت هدفمندی یارانه‌ها به آدرس refahi.ir است، اما

ساعاتی پیش محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه جلسه هیئت دولت اعلام کرد، نیازی به مراجعه حضوری مردم به بانک‌ها برای دریافت وام یک میلیون تومانی نیست و صرفا باید در “سایت” ثبت نام کنند.

با توجه به اینکه تنها سایت مرتبط با یارانه، سایت هدفمندی یارانه‌ها به آدرس refahi.ir است، اما تا این لحظه در این سایت گزینه‌ای برای ثبت نام دریافت وام یک میلیون تومانی وجود ندارد.

نوبخت: متقاضیان وام یک میلیونی به سایت مراجعه کنند/ روابط عمومی: ساز و کار مشخص نیست!

پیگیری‌های باشگاه خبرنگاران جوان از سخنگوی سازمان برنامه و بودجه، بیانگر آن است که هنوز سازوکاری برای ثبت نام شهروندان در نظر گرفته نشده و نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه صرفا طرح را اعلام کرده است و خبری از ساز و کار نیست.

همچنین حسین میرزایی سخنگوی ستاد معیشت وزارت رفاه هم اعلام کرد که هنوز اطلاعاتی در خصوص جزئیات و سامانه ثبت نام برای تسهیلات یک میلیون تومانی ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....