تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 شهریور 1400 - 22:04
کد خبر : 58713

نوبت دهی تعویض پلاک خودرو استانی شد

نوبت دهی تعویض پلاک خودرو استانی شد

زمان بندی«سامانه نوبت‌دهی اینترنتی» متقاضیان تعویض پلاک خودرو، استانی شد. اقتصاددان: رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا از تعیین بازه زمانی متفاوت برای مراجعه متقاضیان هر استان به سامانه نوبت دهی اینترنتی خبر داد. سرهنگ محمدی گفت: این اقدام برای جلوگیری از ازدحام مراجعان و اختلال در سامانه صورت گرفته است.

زمان بندی«سامانه نوبت‌دهی اینترنتی» متقاضیان تعویض پلاک خودرو، استانی شد.

اقتصاددان: رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا از تعیین بازه زمانی متفاوت برای مراجعه متقاضیان هر استان به سامانه نوبت دهی اینترنتی خبر داد.

سرهنگ محمدی گفت: این اقدام برای جلوگیری از ازدحام مراجعان و اختلال در سامانه صورت گرفته است.

بارگذاری نوبت جدید در استان‌های بوشهر، تهران، کرمان، گیلان و یزد در ساعت ۸ صبح؛ اصفهان، حومه تهران، خراسان رضوی، قزوین و هرمزگان در ساعت ۹ و همچنین اردبیل، آذربایجان غربی، خراسان شمالی، خوزستان و فارس در ساعت ۱۰ خواهد بود.

رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک راهور ناجا تصریح کرد: متقاضیان تعویض پلاک در استان‌های البرز، کردستان، گلستان و لرستان در ساعت ۱۱؛ ایلام، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، قم و مازندران در ساعت ۱۲ و چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، زنجان، سمنان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی و همدان نیز در ساعت ۱۴ برای رزرو نوبت در سامانه نوبت دهی اقدام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....