تاریخ انتشار : دوشنبه 20 تیر 1401 - 18:17
کد خبر : 93978

نهضت آبخیز داری مطالبه جدی ما از دولت است

نهضت آبخیز داری مطالبه جدی ما از دولت است

دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم عزیز قزوین، آبیک و البرز در سفر یک روزه به بخش مرکزی شهرستان قزوین در جمع مردم روستاهای بزولین، سفیده کش، بند زویار، اورس آباد، زویار، اوزون‌دره، چاریس ناصراباد … و همت آباد حاضر شد. اقتصاددان: این در این بازدید میدانی که با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی

دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم عزیز قزوین، آبیک و البرز در سفر یک روزه به بخش مرکزی شهرستان قزوین در جمع مردم روستاهای بزولین، سفیده کش، بند زویار، اورس آباد، زویار، اوزون‌دره، چاریس ناصراباد … و همت آباد حاضر شد.

اقتصاددان: این در این بازدید میدانی که با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی همراه بود، اهالی و بزرگان روستاها به تشریح مشکلات خود در حوزه های مختلف از جمله عدم آنتن دهی تلفن همراه، وضعت نامناسب جاده ها، لزوم تسریع در روند جدول گذاری و آسفالت معابر، کمبود آب کشاورزی و شرب، لزوم مرمت و بازسازی مخازن آب و لایروبی قنوات پرداخته و مسئولان حاضر در این میز خدمت با ارائه گزارشی از عملکرد خود، راهکارهای تسریع در روند حل مشکلات را مورد بررسی قرار دادند.

دکتر محمدبیگی با تاکید بر اینکه عزم جدی و تلاش جهادی مدیران برای حل مشکلات انباشته شده در سال‌های اخیر یک ضرورت است، گفت: عمده مشکلات مناطق روستایی کمبود آب شرب و کشاورزی است، اگر راهکار اساسی برای این منظور در نظر گرفته نشود قطعاً در آینده با تنش آبی روبرو خواهیم شد. برای این منظور باید پروژه‌های آبخیزداری در استان اجرایی شود. همچنین تکمیل انتقال آب سد طالقان به شهرها و روستاها، ساخت سد و لایروبی قنوات از دیگر مطالبات جدی ما از دولت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....