تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 خرداد 1402 - 21:59
کد خبر : 127504

نمی‌گذاریم کارکنان ارتش دغدغه مسکن داشته باشند

نمی‌گذاریم کارکنان ارتش دغدغه مسکن داشته باشند

فرمانده کل ارتش گفت: از سال ۹۶ سیاستی را در پیش گرفتیم و بنای کار خود را بر این گذاشتیم که کارکنان ارتش به هیچ وجه نباید دغدغه مسکن داشته باشند.   اقتصاددان :   سیدعبدالرحیم‌ موسوی، فرمانده کل ارتش امروز صبح سخنرانی برای ارتشیان داشت. بخش‌های مهم اظهارات او را در ادامه می‌خوانید: تمام این

فرمانده کل ارتش گفت: از سال ۹۶ سیاستی را در پیش گرفتیم و بنای کار خود را بر این گذاشتیم که کارکنان ارتش به هیچ وجه نباید دغدغه مسکن داشته باشند.

  اقتصاددان :   سیدعبدالرحیم‌ موسوی، فرمانده کل ارتش امروز صبح سخنرانی برای ارتشیان داشت.

بخش‌های مهم اظهارات او را در ادامه می‌خوانید:

تمام این پیشرفت‌ها و افتخارات امروز ما از برکت کار بزرگ آن مرد الهی (امام خمینی) است. از خداوند می‌خواهیم سایه مقام معظم رهبری را بالای سر ما مستدام بدارد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در اجرای ماموریت‌های خود کاملا تواناست. نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در بهترین سطح آمادگی و هم‌افزایی، هر ماموریتی را که رهبری اراده کنند، در کمترین زمان ممکن اجرا خواهند کرد.

البته که ما به این سطح راضی نیستیم و هرگز متوقف نخواهیم شد. دشمن دائم در حال به‌روز رسانی خود است و ما هم باید خود را به‌روز کنیم و از دشمن جلوتر باشیم.

از سال ۹۶ سیاستی را در پیش گرفتیم و بنای کار خود را بر این گذاشتیم که کارکنان ارتش به هیچ وجه نباید دغدغه مسکن داشته باشند. این کار را در دو بخش آغاز کردیم. بخش نخست ساخت منازل سازمانی بود و گفتیم کارکنان ارتش باید در طول مدت خدمت بتوانند از منزل سازمانی استفاده کنند.

ما دوره جدید ساخت مسکن سازمانی برای کارکنان ارتش را با سرمایه‌ای بسیار اندک آغاز کردیم. در خصوص ساخت خانه سازمانی، سیاست ما این است که هیچ فرد شاغلی در ارتش، نگران مسکن خود نباشد.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....