تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 شهریور 1400 - 12:47
کد خبر : 58506

نمره کابینه پیشنهادی رئیسی ۱۶ تا ۱۷ است

نمره کابینه پیشنهادی رئیسی ۱۶ تا ۱۷ است

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به دلیل این که امکان جایگزینی برای مسئولیت نمایندگی وجود ندارد؛ ترک مجلس برای حضور در دولت کار پسندیده‌ای نیست. زیرا تا پایان این دوره مجلس نماینده‌ای برای پیگیری مشکلات حوزه انتخابیه آنها وجود ندارد. حسینعلی حاجی‌دلیگانی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ، بیان کرد: نمره

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به دلیل این که امکان جایگزینی برای مسئولیت نمایندگی وجود ندارد؛ ترک مجلس برای حضور در دولت کار پسندیده‌ای نیست. زیرا تا پایان این دوره مجلس نماینده‌ای برای پیگیری مشکلات حوزه انتخابیه آنها وجود ندارد.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ، بیان کرد: نمره وزرای پیشنهادی رئیسی برای تشکیل کابینه ۱۶ تا ۱۷ است. امیدواریم این افراد در شرایطی که تمام مردم منتظر اقدام هستند؛ در حوزه مسئولیت خود کار را با فوریت انجام دهند.

حاجی‌دلیگانی افزود: در حال حاضر ۲ وزراتخانه بهداشت و وزارت خارجه و همچنین بانک مرکزی در اولویت هستند تا به سامان بخشیدن و کنترل بیماری کرونا کمک کنند.

وی ادامه داد: تیم اقتصادی دولت در شرایط فعلی مسئولیت خطیری بر عهده دارد. ضمن این که باید اقدامات فوری انجام دهند، باید تصمیماتی با مقدمه صحیح اتخاذ کنند تا در درازمدت مشکلی ایجاد نشود و ثبات اقتصادی هم‌اکنون ایجاد شود تا مردم زندگی بدون نگرانی از بعد معیشتی داشته باشند.

به گزارش اقتصاددان به نقل از پرسون ،  عضو هیئت رئیسه مجلس در خصوص وزیر پیشنهادی بهداشت، تصریح کرد: در مجموع وی گزینه مثبتی است، اما انتظار از این وزارتخانه بسیار بالا است. یک همت همه‌جانبه ای در این مقطع حساس که روزانه بیش از ۶۰۰ نفر بر اثر کرونا، فوت می‌کنند؛ نیاز است. وزارت بهداشت باید با یک تصمیم دقیق، منطقی و هوشمندانه با کمک باقی اعضای تیم دولت این موضوع را روی ریل درستی قرار دهد.

حاجی‌دلیگانی در خصوص حضور نام دو نماینده مجلس میان وزرای پیشنهادی رئیسی، گفت: به دلیل این که رئیس جمهور تقاضا کرده؛ اگر نمایندگان با این دو وزیر مخالف کنند؛ به ضرر دولت است. از طرفی به دلیل این که امکان جایگزینی برای مسئولیت نمایندگی وجود ندارد؛ ترک مجلس کار پسندیده‌ای نیست. زیرا تا پایان این دوره مجلس نماینده‌ای برای پیگیری مشکلات حوزه انتخابیه آنها وجود ندارد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: برای حضور نماینده جدید و جایگزین باید انتخابات برگزار شود که آن نیز باید با یک انتخابات دیگر برگزار شود. برای مثال اگر انتخابات مجلس خبرگان زودتر برگزار شود، امکان برگزاری انتخابات میاندوره‌ای وجود دارد؛ در غیر این صورت مردم آن منطقه بدون نماینده می‌مانند.

 

 

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

ع

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....