تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 مهر 1399 - 11:51
کد خبر : 19542

نمایندگان دوره قبل هم مجددا دنا پلاس گرفتند

نمایندگان دوره قبل هم مجددا دنا پلاس گرفتند

فرهنگی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از دریافت مجدد خودرو از سوی برخی از نمایندگان دوره قبل در این دوره خبر داد و علتش را مستهلک شدن خودرو های دریافتی دوره قبل عنوان کرد. محمدحسین فرهنگی  در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا نمایندگان مجلس قبل هم مشمول دریافت خوردوی دنا پلاس می‌شوند و یا

فرهنگی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از دریافت مجدد خودرو از سوی برخی از نمایندگان دوره قبل در این دوره خبر داد و علتش را مستهلک شدن خودرو های دریافتی دوره قبل عنوان کرد.

محمدحسین فرهنگی  در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا نمایندگان مجلس قبل هم مشمول دریافت خوردوی دنا پلاس می‌شوند و یا خیر؟ گفت: بنده یک نمونه از آن نمایندگان هستم.

به گزارش اقتصاددان به نقل از بازار، فرهنگی  افزود: زمانی ما خودرویی را به صورت جداگانه تهیه کردیم و این خودرو به دلیل فعالیت‌های زیادی در منطقه واژگون شد و مجبور شدیم خودروی ارائه شده از سوی مجلس را در منطقه به کار بگیریم.

این نماینده مجلس تاکید کرد: غیر از این هم اگر نماینده‌ای در طول دوره فعالیت خود رفت و آمد زیادی در حوزه انتخابیه داشته باشد معمولا خودروی ارائه شده از بین می‌رود و آن خودرو فایده اولیه را ندارد لذا این خودروها بعد از مدت نمایندگی اغلب بیش از ۳۰۰ هزار کیلومتر کار کرده اند بنابراین چنین وسلیه ای دیگر به درد کار نمی خورد.

سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: بنده و اغلب نمایندگان این ماشین‌ها را دریافت کرده‌ایم، زیرا ماشین‌های قبلی فرسوده شده بودند.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....