تاریخ انتشار : جمعه 1 مهر 1401 - 8:42
کد خبر : 102391

نماینده سقز: در صورت آرامش اینترنت سقز وصل می شود

نماینده سقز: در صورت آرامش اینترنت سقز وصل می شود

نماینده مردم سقز در مجلس در مصاحبه با اقتصادآنلاین گفت: خانواده مهسا امینی خواستار روشن شدن ابعاد این ماجرا هستند. اصرار دارند که دخترانشان مریض نبوده است. معتقد هستند که خانم امینی مورد ضرب و جرح قرار گرفته است. اقتصاددان: بهزاد رحیمی، نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با اقتصادآنلاین

نماینده مردم سقز در مجلس در مصاحبه با اقتصادآنلاین گفت: خانواده مهسا امینی خواستار روشن شدن ابعاد این ماجرا هستند. اصرار دارند که دخترانشان مریض نبوده است. معتقد هستند که خانم امینی مورد ضرب و جرح قرار گرفته است.

اقتصاددان: بهزاد رحیمی، نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با اقتصادآنلاین در خصوص نوع اطلاع‌رسانی در خصوص درگذشت مهسا امینی گفت: در اینگونه موارد اطلاع رسانی باید در کمترین زمان ممکن انجام شود تا بتوانید افکار عمومی را اقناع کنید. متاسفانه فیلم ارائه شده سوالات بیشتر ایجاد کرده است. در این زمینه هم نتوانستیم مردم را قانع کنیم و شرایط به سمت بی‌اعتمادی رفته است.

این نماینده با اشاره به اینکه خانواده امینی تحت فشار نیستند، گفت: آنها مصاحبه می‌کنند و مراسم خاکسپاری را براساس خواسته‌های خودشان انجام دادند. در هر شرایطی هم من در کنار خانواده خانم امینی هستم.

در ادامه رحیمی گفت: خانواده مهسا امینی خواستار روشن شدن ابعاد این ماجرا هستند. اصرار دارند که دخترشان مریض نبوده است. معتقد هستند که خانم امینی مورد ضرب و جرح قرار گرفته است.

در خصوص اعتراضات مردمی در سقز این نماینده مجلس گفت: مردم سقز به نشانه اعتراض به خیابان‌ها آمدند. آنها در میادین جمع شدند، شعارهایی دادند و رفتند. البته عده‌ای هم که قصد اهانت داشتند و به اموال عمومی آسیب رساندند، بازداشت شدند.

وی در ادامه توضیح داد: ما امیدواریم مردم صبر کنند تا ابعاد این قضیه روشن شود. اگر بر سر غفلت یا کوتاهی طرفین در این جریانات اتفاقی برای کسی بیفتد، به جای یک نفر باید داغدار چند نفر باشیم. طبق شنیده‌ها حدود ۲۰ نفری در سقز بازداشت شده‌اند. همچنین اگر آرامش در سقز ادامه داشته باشد اینترنت شهر را وصل خواهند کرد.

رحیمی در پایان گفت: ما از برخوردهای خشن گشت ارشاد ناراحت هستیم. اگر اثبات بشود که خانم امینی مورد ضرب و جرح قرار گرفته است، قانون برخورد را مشخص خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....