تاریخ انتشار : جمعه 26 آذر 1400 - 16:35
کد خبر : 71184

نمادهای پیشران بورس در هفته نزولی بازار سهام

نمادهای پیشران بورس در هفته نزولی بازار سهام

در هفته اخیر شاخص کل روندی نزولی داشت. چه نمادهایی بیشترین تأثیر را در افت شاخص بورس داشتند؟ اقتصاددان: در هفته اخیر شاخص کل بورس به کانال ۱٫۲ میلیونی سقوط کرد. در ۴ روز ابتدایی هفته شاخص کل روند نزولی داشت و تنها در روز چهارشنبه اندکی رشد کرد. بیشترین ریزش شاخص کل در روز

در هفته اخیر شاخص کل روندی نزولی داشت. چه نمادهایی بیشترین تأثیر را در افت شاخص بورس داشتند؟

اقتصاددان: در هفته اخیر شاخص کل بورس به کانال ۱٫۲ میلیونی سقوط کرد. در ۴ روز ابتدایی هفته شاخص کل روند نزولی داشت و تنها در روز چهارشنبه اندکی رشد کرد.

بیشترین ریزش شاخص کل در روز دوشنبه رقم خورد که شاخص بیشتر از ۲۵ هزار واحد نزول کرد و وارد کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد شد و هفته را نیز در این محدوده به پایان برد.

نمادهای پیشران بورس

روز شنبه نمادهای کگل (شرکت معدنی و صنعتی گلگهر)، شفن (پتروشیمی فناوران) و فولاد (فولاد مبارکه) بیشترین تأثیر را در افت شاخص کل بورس تهران داشتند. روز یکشنبه نمادهای فملی (شرکت ملی صنایع مس ایران)، فارس (صنایع پتروشیمی خلیج فارس) و فولاد (فولاد مبارکه) پیشران بازار در مسیر نزول بودند. روز دوشنبه نیز نمادهای فولاد (فولاد مبارکه)، کگل (شرکت معدنی و صنعتی گلگهر) و فملی (شرکت ملی صنایع مس ایران) بیشترین تأثیر را در سقوط شاخص کل داشتند.

روز سه‌شنبه نیز خودرو (ایران خودرو)، وغدیر (هلدینگ سرمایه گذاری غدیر) و خساپا (خودروسازی سایپا) بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص داشتند. اما روز چهارشنبه که شاخص هزار و ۳۷۷ واحد رشد کرد سه نماد میدکو (توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه)، فملی (شرکت ملی صنایع مس ایران) و شفن (پتروشیمی فناوران) بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص داشتند و بزرگان قرمزپوش بازار خودرو (ایران خودرو)، مبین (شرکت مبین انرژی خلیج فارس) و وغدیر (هلدینگ سرمایه گذاری غدیر) بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....