تاریخ انتشار : شنبه 7 دی 1398 - 16:30
کد خبر : 4057

نقی در «پایتخت ۶» سیاسی می‌شود؟

نقی در «پایتخت ۶» سیاسی می‌شود؟

به گزارش اقتصاددان به نفل از مهر سیروس مقدم کارگردان تلویزیون درباره پرداختن به ورزش فوتبال در سری جدید سریال سریال «پایتخت» که این روزها در حال تصویربرداری است، بیان کرد: در مازندران و به خصوص قائم شهر و این خطه که ما در آن کار می‌کنیم فوتبال ریشه‌ای قدیمی دارد. وی که روز گذشته

به گزارش اقتصاددان به نفل از مهر سیروس مقدم کارگردان تلویزیون درباره پرداختن به ورزش فوتبال در سری جدید سریال سریال «پایتخت» که این روزها در حال تصویربرداری است، بیان کرد: در مازندران و به خصوص قائم شهر و این خطه که ما در آن کار می‌کنیم فوتبال ریشه‌ای قدیمی دارد.

وی که روز گذشته ششم دی ماه بخش‌هایی از این سریال را در حاشیه دیدار دو تیم نساجی و پرسپولیس ضبط کرد، در گفتگو با برنامه تلویزیونی «شب‌های فوتبالی» از شبکه ورزش، درباره انتخاب تیم «نساجی» هم عنوان کرد: تیم نساجی سال‌هاست که شکل گرفته و در تمام فراز و نشیب‌ها خود را حفظ کرده است و الان هم می‌بینیم تیمی بسیار خوب و گربه سیاه تمام تیم‌هاست.

کارگردان «پایتخت» درباره استقبال مردم از این سریال نیز عنوان کرد: باور کنید حسی که در من و تیمی که سریال را می‌سازد وجود دارد این است که فکر می‌کنیم جزیی از مردم هستیم. فکر می‌کنیم همین که با این سریال لبخندی روی لب مردم می‌آید باری از روی دوش آن‌ها برداشته شده است.

وی با اشاره به همذات پنداری مردم با این سریال اظهار کرد: مردم چون زندگی‌هایی معمولی را در این سریال می‌بینند احساس همدردی و همذات‌پنداری با کاراکترهای آن می‌کنند و این سریال را دوست دارند.

مقدم در پایان درباره نقش نقی معمولی (با بازی محسن تنابنده) و اینکه با توجه به عکس‌هایی که از گریم او منتشر شده آیا قرار است او را در نقش یک «سیاستمدار» ببینیم هم با خنده گفت: جواب این سوال را دیگر نمی‌توانم بدهم؛ چون قصه باید پخش شود و بعد مشخص شود که این بار او چه نقشی دارد!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....