تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 شهریور 1399 - 22:11
کد خبر : 18004

نقش مهم رویکرد اقتصادی بخش تعاون در توسعه و اشتغال استان

نقش مهم رویکرد اقتصادی بخش تعاون در توسعه و اشتغال استان

اقتصاددان:همزمان با گرامی داشت هفته تعاون، محمد سنجری مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی طی بازدید از شرکت تعاونی خدمات بهداشتی درمانی آبنوس طب توس گفت: بخش تعاون به عنوان یک رویکرد اقتصادی نقش مهمی در توسعه و اشتغال استان دارد. به گزارش اقتصاددان و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون

اقتصاددان:همزمان با گرامی داشت هفته تعاون، محمد سنجری مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی طی بازدید از شرکت تعاونی خدمات بهداشتی درمانی آبنوس طب توس گفت: بخش تعاون به عنوان یک رویکرد اقتصادی نقش مهمی در توسعه و اشتغال استان دارد.
به گزارش اقتصاددان و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، در این بازدید سنجری ضمن تبریک هفته تعاون به مدیر عامل و پرسنل این مجموعه طی سخنانی گفت:خوشبختانه فعالیت های بخش تعاون متنوع و بسیار وسیع و گسترده است و با نگاه و نگرش های جدید به تعاون، خدمات این بخش در حوزه های مختلف از جمله بهداشتی و درمانی گسترش پیدا کرده و بسیار خرسندیم از اینکه بخش تعاون به عنوان یک رویکرد اقتصادی نقش مهمی در توسعه و اشتغال استان دارد.
وی در ادامه افزود:صیانت از نیروی کار و حفظ و پایداری بنگاه های اقتصادی و تولیدی از اهمیت فراوانی برخوردار است و بدون شک در شرایطی که اشتغال، یکی از مشکلات جامعه امروز است توجه و بهره برداری از ظرفیت عظیم تعاونی ها و هدایت منابع به سمت تولید می تواند، زمینه های رشد و توسعه تولید را فراهم آورد.
دکتر غفار پور مدیر عامل شرکت تعاونی خدمات بهداشتی درمانی آبنوس طب توس به ارائه توضیحاتی در خصوص فعالیت این شرکت تعاونی پرداخت و افزود : این شرکت تعاونی در سال ۱۳۸۷ تاسیس و آغاز بکار نمود و در حال حاضر ارائه دهنده خدمات بهداشتی درمانی، از قبیل خدمات پوست و مو و زیبایی ، چشم پزشکی ، ارتوپدی و دندانپزشکی می باشد. وی افزود : بخش قابل توجهی از مراجعین را اتباع کشور های حاشیه خلیج فارس و عراق تشکیل می دهند و این مجموعه توانسته است برای ۱۵۰ نفر، بصورت مستقیم و غیر مستقیم، اشتغال ایجاد کند.
در خاتمه، سنجری با اهداء لوح از فعالیت های ارزشمند این شرکت تعاونی در جهت تقویت ، توسعه و ترویج بخش تعاون تقدیر نمود.
ب/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....