تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1400 - 22:21
کد خبر : 48233

نشست کمیسیون مشترک برجام آغاز شد

نشست کمیسیون مشترک برجام آغاز شد

نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور هیأت ایران و نمایندگان گروه ۱+۴ در وین پایتخت اتریش آغاز شد. دور پنجم مذاکرات وین ظهر امروز با از سرگیری نشست کمیسیون مشترک‌برجام آغاز شد. ریاست کمیسیون با انریکه مورا معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپاست. شرکت‌کنندگان در این نشست درباره دورنمای بازگشت احتمالی آمریکا به برجام

نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور هیأت ایران و نمایندگان گروه ۱+۴ در وین پایتخت اتریش آغاز شد.

دور پنجم مذاکرات وین ظهر امروز با از سرگیری نشست کمیسیون مشترک‌برجام آغاز شد. ریاست کمیسیون با انریکه مورا معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپاست.

شرکت‌کنندگان در این نشست درباره دورنمای بازگشت احتمالی آمریکا به برجام و اطمینان از اجرای کامل و موثر این توافق از سوی همه طرف‌ها بحث و گفتگو خواهند کرد.

این پنجمین دور مذاکرات ایران و گروه ۱+۴ درباره چگونگی اجرای کامل و موثر برجام در وین است.

سید عباس عراقچی، رئیس هیات ایران در این نشست امروز و پیش از آغاز نشست کمیسیون مشترک برحام‌ گفت: مسائل جدی و مهمی هنوز کماکمان وجود دارد که باید حل و فصل شود.

عراقچی با بیان اینکه امروز دور جدید مذاکرات ما با کشورهای ۱+۴ آغاز خواهد شد افزود: در ادوار گذشته (چهار دوره گذشته) پیشرفت‌های نسبتا خوبی داشتیم و مسیر مشخصی را طی کردیم و می‌دانیم مسیر روشنی را باید طی کنیم.

وی با تاکید بر این که مسائل جدی و مهمی کماکان باقیمانده که باید حل و فصل شود، خاطرنشان کرد: امروز دوباره مذاکرات را شروع می‌کنیم و امیدوار هستیم در طول مذاکرات چند روزه ان‌شاءالله بتوانیم به راه‌حل‌های نهایی دست یابیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....