تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 خرداد 1401 - 23:36
کد خبر : 88950

نشست کمیته راهبردی جمعیت رعد آسا

نشست کمیته راهبردی جمعیت رعد آسا

. به نام خدا نشست کمیته راهبردی جمعیت رعد آسای دانا خلاصه مذاکرات و مصوبات جلسه معارفه و جذب جمعیت رعدآسای دانا چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ حاضرین در جلسه : آقایان : مجید اسماعیل خان طلایی – محمود علیپور – علیرضا ذاکری بیدهندی – احسان امینی _ سجاد ذاکری بیدهندی و خانم محبوبه نادری جلسه راس

.
به نام خدا

نشست کمیته راهبردی جمعیت رعد آسای دانا

خلاصه مذاکرات و مصوبات جلسه معارفه و جذب جمعیت رعدآسای دانا
چهارشنبه
مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۴

حاضرین در جلسه :
آقایان : مجید اسماعیل خان طلایی – محمود علیپور – علیرضا ذاکری بیدهندی – احسان امینی _ سجاد ذاکری بیدهندی
و خانم محبوبه نادری

جلسه راس ساعت ۱۷ با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد آغاز شد.

خلاصه مذاکرات :

در ابتدا آقای محمود علیپور بعنوان میزبان و در جایگاه مشاور و همچنین عضو کمیته های گزینش و راهبردی رعد آسا ضمن خوش آمد گویی به معارفه مدعوین پرداختند و متعاقب آن اقدام به ارایه توضیحاتی درخصوص انگیزه برگزاری این نشست نمودند .

در ادامه آقای احسان امینی فعال سیاسی اجتماعی و از همراهان سابق امید ایرانیان و همچنین گام دوم ایرانیان در مسیر کسب شناخت از حزب رعدآسا اقدام به طرح سوالاتی درخصوص اهداف ، برنامه ها ، چشم اندازهاو الویتها و اقدامات انجام شده مطرح نمودند.

در پاسخ به سوالات مطرح شده ؛ آقای مجید اسمعیل خان طلایی دبیر کل رعد آسا اهداف جمعیت رعد آسا را در سه دسته کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت تقسیم بندی نمودند و تدوین اساسنامه و مرامنامه ، طی فرایند گزینش متقاضیان برای حضور بعنوان عضو موثر حزب و همچنین ثبت حزب را در زمره اهداف و برنامه های کوتاه مدت قرار دادند.

تکمیل چارت و ساختار تشکیلاتی ، تدوین شرح وظایف و حدود اختیارات و صدور احکام سرپرستان و معاونتها را به عنوان برنامه میان مدت مطرح نمودند.

حضور در عرصه های انتخاباتی پیش رو ، ایجاد نقطه عطفی در تحزب با ذوب احزاب در یکدیگر و تشکیل جبهه را جزو اهداف و برنامه های بلند مدت دسته بندی کردند.

ایجاد ۱۰ کمیته و کارگروه و سه معاونت ، حضور سخنگوی جمعیت رعد آسا جناب آقای یعقوبی روشن در مواجهه و پاسخ به سوالات و نیازهای طیف های مختلف سیاسی اجتماعی ، تعیین دبیر کل و جانشین دبیر کل و برگزاری چندین نشست درون حزبی و ارتباط موثر و جلسات مفید با برخی مسئولین در هیات تشخیص مصلحت نظام و معاونت محترم اقتصادی رئیس جمهور ، بسیج اصناف ، برخی فراکسیونهای مجلس ، احزاب و …. را بعنوان اقدامات انجام شده و همکاری های سیاسی اجتماعی و ارایه نقطه نظرات و راه کارها به مسئولین را به عنوان برنامه های پیش رو مطرح نمودند.

آقای احسان امینی تاکید بر ایجاد سایت و معرفی حزب در شرف تاسیس و معرفی اعضا نموند .

آقای محمود علیپورضمن تایید پیشنهاد وارده اشاره کردند که با توجه به حساسیت و اهمیت تبلیغات و معارفه در عرصه رقابتهای انتخاباتی ؛ بحث ضرورت ایجاد سایت مدتی است مطرح لکن تاکنون منتج به نتیجه نشده است.

آقای علیرضا ذاکری بید هندی بعنوان جانشین دبیر کل و سرپرست مالی رعد آسا علت عدم توفیق به ایجاد سایت را عدم تخصیص منابع در این خصوص مطرح نمودند.
در ادامه برآوردی از حداقل منابع مورد نیاز برای ایجاد سایت و موضوعات پیرامون ارایه نمودند.
جلسه راس ساعت ۱۹ با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد خاتمه یافت.

مصوبات :

۱ ) مقرر شد در اسرع وقت ضمن تامین مالی اقدام به ایجاد سایت رعد آسای دانا شود . در این خصوص آقای ذاکری مامور به اقدامات مقتضی شدند.

۲ ) مقرر شد آقای علیپور درخصوص اخذ مجوز خبرگزاری برای جمعیت رعد آسا پیگیری های لازم را انجام دهند.

۳ ) مقرر شد سرکار خانم محبوبه نادری بعنوان سرپرست رسانه ضمن پی گیری ارتباط با رسانه ها ؛ مامور به ایجاد هماهنگی بین بستر های رسانه ای شامل واتس اپ ، تلگرام ، اینستاگرام ، توئیتر و … و محتواهای تولیدی و سرپرستان واحدهای رسانه شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....