تاریخ انتشار : دوشنبه 21 مهر 1399 - 19:36
کد خبر : 21666

نشستی با محوریت دستیابی به رونق کسب و کار در اداره گمرک آبادان

نشستی با محوریت دستیابی به رونق کسب و کار در اداره گمرک آبادان

مدیر کل گمرک آبادان گفت:دستیابی به رونق کسب وکار،تسهیل واردات وصادرات مستلزم بسترسازی مناسب و ایجاد هماهنگی بادستگاه های اجرایی و گمرک است. اقتصاددان: رئیس و خزانه دار اتاق بازرگانی ، صنایع و معادن کشاورزی آبادان با مدیر کل گمرک آبادان دیدار و در راستای دستیابی به رونق کسب و کار و تسهیل واردات ،

مدیر کل گمرک آبادان گفت:دستیابی به رونق کسب وکار،تسهیل واردات وصادرات مستلزم بسترسازی مناسب و ایجاد هماهنگی بادستگاه های اجرایی و گمرک است.

اقتصاددان: رئیس و خزانه دار اتاق بازرگانی ، صنایع و معادن کشاورزی آبادان با مدیر کل گمرک آبادان دیدار و در راستای دستیابی به رونق کسب و کار و تسهیل واردات ، صادرات و تشریفات گمرکی تبادل نظر کردند.

پارسا اصیل مدیر کل گمرک آبادان در این نشست جهت تقویت اقتصاد منطقه به ویژه شهرستان آبادان بیان کرد: گمرک آمادگی هرگونه هماهنگی بیشتر و متقابل با سازمان‌های موثر مطابق قوانین را دارد.

او در خصوص درخواست اعضای اتاق بازرگانی برای توسعه اسکله و عملیات تخلیه و بارگیری کانتینری عنوان کرد: این امر نیازمند اخذ مجوزهای لازم و اقدام برخی سازمان های همجوار است و گمرک آمادگی هرگونه همراهی در این زمینه را دارد.

مدیر کل گمرک آبادان با بررسی موانع یا هدر رفت برخی منابع افزود: متاسفانه برخی با عدم اشراف به وظایف و اختیارات گمرک ، تمامی کاستی ها را فقط متوجه گمرک می دانند و این باعث باقی ماندن مشکلات می شود ، گمرک آماده برگزاری کلاس و همایش‌های آموزشی برای معرفی نقش و وظایف گمرک ، آشنایی افراد ذیربط با قانون و مقررات گمرک است.

این مقام مسئول گفت: یکی از بهترین مراجع تشخیص اثر مثبت یا منفی سازمان‌ها نظر فعالان اقتصادی و به ویژه مردم است.

پارسا اصیل خاطر نشان کرد:با پیگیری صادقانه و آگاهانه مسئولین ذیربط انگیزه انجام فعالیت‌های اقتصادی مجاز در منطقه قطعا افزایش می یابد و بهبودی وضعیت معیشت مردم را به همراه خواهد داشت.

او ادامه داد:نقش گمرک در منطقه حاکمیتی و مجری قوانین و بخشنامه های صادره مجلس و هیئت وزیران است.

پارسا اصیل درپایان اظهار داشت: ورود کالاهای ملوانی طبق قوانین ابلاغی و مصوبه شورای تامین در جهت تامین ارزاق عمومی در حال انجام است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....