تاریخ انتشار : دوشنبه 29 دی 1399 - 12:08
کد خبر : 31854

نسبت واردات به صادرات در مناطق آزاد بیشتر است

نسبت واردات به صادرات در مناطق آزاد بیشتر است

خاندوزی، نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تراز تجاری مناطق آزاد در آمارهای سال ۹۲ تا ۹۷ منفی بوده و نسبت واردات به صادرات بسیار بیشتر بوده است. سید احسان خاندوزی نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تراز تجاری مناطق آزاد در آمارهای سال ۹۲ تا ۹۷ منفی بوده است و نسبت واردات به صادرات

خاندوزی، نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تراز تجاری مناطق آزاد در آمارهای سال ۹۲ تا ۹۷ منفی بوده و نسبت واردات به صادرات بسیار بیشتر بوده است.

سید احسان خاندوزی نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تراز تجاری مناطق آزاد در آمارهای سال ۹۲ تا ۹۷ منفی بوده است و نسبت واردات به صادرات بسیار بیشتر بوده است و اگرچه اتفاق‌های نسبتا مثبتی هم در این مناطق رخ داده، اما به لحاظ خروجی و عملکردها شاهد کارنامه قابل قبولی نیستیم.

به گزارش اقتصاددان به نقل از بازار ،  این نماینده مجلس گفت: اصلاح الگوی مناطق آزاد می‌تواند کمک کند که مناطق آزاد به جای کمک به واردات، اهرمی باشد برای صادرات.

او اهمیت زیرساخت را یادآور شد و گفت: تا وقتی که زیرساخت نباشد و هدفگذاری‌ها هم صادرات نباشد، نظام مدیریتی مناطق آزاد پاسخگویی ندارند و ثمره آن پرونده‌های مناسبات ناسالم است.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....