تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1399 - 11:41
کد خبر : 20239

نرخ ۴ هزار تومانی برای خرید تضمینی گندم مناسب نیست

نرخ ۴ هزار تومانی برای خرید تضمینی گندم مناسب نیست

عنابستانی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: نرخ ۴ هزار تومانی برای خرید تضمینی گندم مناسب نبوده و دولت هزینه این تصمیم را پرداخت خواهد کرد. علی اصغر عنابستانی، با اشاره به افزایش قیمت کود شیمیایی در کشور گفت: قیمت سموم و کود شیمیایی محصولات کشاورزی  ۱۰ برابر افزایش یافته است. به گزارش اقتصاددان به نقل

عنابستانی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: نرخ ۴ هزار تومانی برای خرید تضمینی گندم مناسب نبوده و دولت هزینه این تصمیم را پرداخت خواهد کرد.

علی اصغر عنابستانی، با اشاره به افزایش قیمت کود شیمیایی در کشور گفت: قیمت سموم و کود شیمیایی محصولات کشاورزی  ۱۰ برابر افزایش یافته است.

به گزارش اقتصاددان به نقل از بازار ، وی تأکید کرد: قیمت بالای هزینه‌های حمل و نقل و خرید و استفاده از کود شیمایی در قیمت تمام شده محصولات کشاورزی تأثیر گذار است.

این نماینده مجلس اظهار داشت: تعیین ۴ هزار تومان نرخ خرید تضمینی گندم از سوی شورای رقابت با تورم و گرانی بازار مطابقتی ندارد.

عنابستانی بیان داشت: مجلس در هفته اخیر طرح اصلاح خرید محصولات کشاورزی را کلید زد و در این طرح تلاش شد که دیگر شورای اقتصادی در تعیین نرخ محصولات کشاورزی مسئولیتی نداشته و تنها وزیر جهاد کشاورزی در این رابطه مسئولیتی بر عهده بگیرد تا از این طریق و در صورت نقایص بتوانیم از دولتمردان سوال کنیم.

وی تأکید کرد: نباید به کشاورزان داخلی که به سختی و با افزایش تورم دست به تولید می‌زنند، ظلم شود.

این نماینده مجلس اظهار داشت: نرخ ۴ هزار تومانی خرید تضمینی گندم مناسب نبوده و دولت هزینه این تصمیم  را پرداخت خواهد کرد.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....