تاریخ انتشار : سه شنبه 22 شهریور 1401 - 13:05
کد خبر : 101209

نرخ بلیت اتوبوس در ایام اربعین ۱۰۰ درصد افزایش یافت

نرخ بلیت اتوبوس در ایام اربعین ۱۰۰ درصد افزایش یافت

درحالی که طبق اعلام معاون حمل ونقل وزیر راه وشهرسازی نرخ بلیت اتوبوس در ایام اربعین تنها ۷۵ درصد افزایش یافته بود، اما هم ا‌کنون تابلو‌های نصب شده در پایانه‌ها حاکی از افزایش ۱۰۰ درصدی است. طبق مصوبه ستاد اربعین در وزارت راه وشهرسازی، قرار بود نرخ بلیت اتوبوس در مسیر‌های منتهی به پایانه‌های مرزی

درحالی که طبق اعلام معاون حمل ونقل وزیر راه وشهرسازی نرخ بلیت اتوبوس در ایام اربعین تنها ۷۵ درصد افزایش یافته بود، اما هم ا‌کنون تابلو‌های نصب شده در پایانه‌ها حاکی از افزایش ۱۰۰ درصدی است.

طبق مصوبه ستاد اربعین در وزارت راه وشهرسازی، قرار بود نرخ بلیت اتوبوس در مسیر‌های منتهی به پایانه‌های مرزی تنها ۷۵ درصد افزایش یابد، اما بررسی‌های صورت گرفته و همچنین تابلو‌های نصب شده در پایانه‌ها حاکی از آن است که مجدد قیمت بلیت اتوبوس‌ها افزایش بیش از ۲۰ درصد داشته است در نتیجه نرخ بلیت اتوبوس‌ها در اربعین با افزایش ۱۰۰ درصدی روبرو شده است.

این در حالی است که روز گذشته مسئولان در حوزه حمل نقل مسافری اعلام کردند که هیچ افزایش قیمتی در نرخ‌های بلیت‌ها نداشته ایم و با متخلفان برخورد خواهیم کرد.

پیش از این نرخ بلیت اتوبوس در مسیر تهران _مهران و بالعکس ۴۰۴ هزار تومان بود که هم اکنون این نرخ به ۵۰۵ هزار تومان رسیده است.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....