تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1399 - 14:45
کد خبر : 25071

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۹/۱)

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۹/۱)

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو در اولین روز آذر ماه اعلام شد. نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۹/۱) به گزارش اقتصاددان به نقل از تسنیم، هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک‌میلیون و ۱۲۱ هزار تومان، قیمت دلار ۲۶ هزار و ۲۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو در اولین روز آذر ماه اعلام شد.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۹/۱)
به گزارش اقتصاددان به نقل از تسنیم، هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک‌میلیون و ۱۲۱ هزار تومان، قیمت دلار ۲۶ هزار و ۲۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌ سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و ۱۲۱ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۴۹۵هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۸۶۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار ۲۶ هزار و ۲۰۰ تومان، یورو ۳۰ هزار و ۸۰۰ تومان و درهم امارات ۷ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام شده است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۸/۲۷)
به گزارش اقتصاددان؛ قیمت دلار در بازار آزاد به ۲۶۳۰۰ و یورو به ۳۱۱۰۰تومان رسید. صرافی‌های رسمی قیمت فروش دلار را ۲۵۸۶۲ و خرید را ۲۵۲۴۴تومان اعلام کردند؛ یورو هم در صرافی‌ها با قیمت ۳۰۵۶۷تومان فروخته می‌شود و نرخ خرید آن از فروشنده ۲۹۸۰۰تومان است.صرافی‌ملی امروز قیمت فروش دلار را تا ۲۶هزار و یورو را تا ۳۰۹۰۰تومان بالا برد.

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز سه‌شنبه ۲۷ آبان ۹۹ با ۱۰۰ هزار تومان کاهش به ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است. هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۸۷۷ دلار و ۸۱ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱ میلیون و ۱۷۴ هزر و ۴۰۹ تومان است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۸/۲۶)
به گزارش اقتصاددان، قیمت دلار در بازار آزاد تهران با ۳۰۰تومان کاهش نسبت به روز گذشته به ۲۶هزار و یورو به ۳۰۸۰۰تومان رسید. در صرافی‌های رسمی بانک مرکزی قیمت فروش دلار ۲۵۹۹۰ و خرید ۲۵۱۹۴تومان اعلام شد و یورو نیز با قیمت ۳۰۲۵۳تومان فروخته می‌شود و نرخ خرید آن از فروشنده ۲۹۴۶۶تومان است. در صرافی ملی هم قیمت دلار برای فروش به ۲۵۹۰۰ و یورو به ۳۰۶۰۰تومان رسید.

در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۲میلیون و ۲۵۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۱میلیون و ۸۰۰هزار تومان کاهش یافت؛ همچنین قیمت نیم سکه شش میلیون و ۶۰۰هزار، ربع سکه چهار میلیون و ۵۰۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۶۰۰هزار تومان است. امروز قیمت هر مثقال طلا به پنج میلیون و ۶۰هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار به یک میلیون و ۱۶۸هزار تومان رسید.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۸/۲۵)
آخرین نرخ اعلام شده توسط کانون صرافان ایرانیان حاکی از آن است که روند ریزشی بازار ارز همچنان ادامه دارد. بر این اساس، قیمت دلار در بازار آزاد در ساعت (۱۵:۰۰) با ۵۰۰تومان کاهش نسبت به معاملات ابتدای روز به ۲۶۳۰۰ و یورو به ۳۱هزار تومان رسید.

قیمت دلار در صرافی‌های رسمی وارد کانال ۲۵هزار تومان شد، به این ترتیب نرخ فروش دلار به ۲۵۸۲۰ و خرید آن به ۲۵۳۰۰تومان کاهش یافت؛ نرخ فروش یورو نیز در صرافی‌ها ۳۰۳۳۲ و خرید از فروشنده ۲۹۷۰۰تومان اعلام شد. قیمت فروش دلار در صرافی‌ملی هم ۲۶هزار و خرید ۲۵هزار تومان است، نرخ خرید و فروش یورو نیز در این صرافی به ترتیب ۲۹۸۰۰ و ۳۰۸۰۰تومان است.

در ساعت (۱۳:۲۰) امروز، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید با حدود ۶۰۰هزار تومان کاهش در مقایسه با روز گذشته به ۱۲میلیون و ۳۰۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۱میلیون و ۹۰۰هزار تومان رسیده است.

بذرافشان اضافه کرد: همچنین قیمت نیم سکه در بازار امروز شش میلیون و ۸۵۰هزار، ربع سکه چهار میلیون و ۶۵۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۶۰۰هزار تومان است؛ هرگرم طلای ۱۸عیار نیز با قیمت یک میلیون و ۱۸۵هزار تومان معامله می‌شود.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۸/۲۴)
به گزارش اقتصاددان، طبق نرخ‌های اعلام شده توسط کانون صرافان ایرانیان، امروز (شنبه ۲۴آبان ماه) میانگین قیمت فروش دلار در صرافی‌ها ۲۶۷۱۹ و خرید آن ۲۶۱۶۱تومان است؛ همچنین قیمت فروش و خرید دلار در صرافی‌ها به ترتیب ۳۱۵۱۹ و ۳۰۸۵۷تومان اعلام شد.

در بازار آزاد تهران نرخ فروش دلار به حدود ۲۷۶۰۰ و یورو به ۳۲۶۰۰تومان افزایش یافت. همچنین قیمت فروش دلار در صرافی‌ملی به ۲۶۹۵۰ و خرید آن به ۲۵۹۵۰تومان رسید، نرخ فروش یورو هم در این صرافی ۳۱۸۷۰ و یورو ۳۰۸۷۰تومان است.

در جریان معاملات ساعت(۱۲:۳۰) امروز بازار آزاد تهران، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید ۱۳میلیون و ۳۰۰هزار و سکه طرح قدیم ۱۲میلیون و ۶۰۰هزار تومان است. هر نیم سکه با قیمت هفت میلیون و ۳۰۰هزار، ربع سکه چهار میلیون و ۹۰۰هزار و سکه یک گرمی با قیمت دو میلیون و ۶۵۰هزار تومان معامله می‌شود؛ قیمت هر مثقال طلای ۱۷عیار هم در بازار امروز به پنج میلیون و ۳۴۰هزار و طلای ۱۸عیار به گرمی یک میلیون و ۲۴۳هزار تومان رسید.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۸/۲۱)
به گزارش اقتصاددان، دلار در صرافی‌ها به کانال ۲۶هزار تومان بازگشت. در صرافی‌ها نرخ فروش دلار ۲۶۷۵۲ و خرید آن ۲۶۲۵۵تومان اعلام شد و قیمت فروش یورو هم ۳۱۳۲۴ و خرید آن ۳۰۶۳۸تومان است. در سامانه نیما نرخی برای فروش دلار اعلام نشده اما قیمت فروش یورو ۲۹۷۱۲تومان است.

در ساعت (۱۲:۵۰) امروز، هر قطعه سکه طرح جدید با قیمت ۱۳میلیون و ۳۰۰هزار و سکه طرح قدیم ۱۲میلیون و ۹۰۰هزار تومان معامله می‌شود. همچنین قیمت هر قطعه نیم سکه در بازار امروز به هفت میلیون و ۳۵۰هزار، ربع سکه پنج میلیون و سکه یک گرمی به دو میلیون و ۷۰۰هزار تومان رسید؛ هرگرم طلای ۱۸عیار نیز یک میلیون و ۲۳۵هزار تومان است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۸/۲۰)
به گزارش اقتصاددان، در صرافی‌ها نرخ فروش دلار ۲۵۸۱۴ و خرید آن ۲۵۵۹۹تومان اعلام شد و قیمت فروش یورو هم به ۳۰۰۳۷ و خرید آن به ۲۹۶۳۰تومان رسید. در سامانه نیما نرخ فروش دلار ۲۵۱۸۰ و یورو ۳۰۶۲۶تومان است.

به گزارش اقتصاددان به نقل از اطلاعات به‌روزرسانی شده در سایت صرافی ملی، قیمت دلار برای خرید ۲۵۹۰۰ تومان و قیمت دلار برای فروش ۲۶۹۰۰ تومان است. قیمت یورو برای خرید ۳۰۸۵۰ تومان و قیمت یورو برای فروش ۳۱۸۵۰ تومان است.

در ساعت (۱۴:۰۰) امروز، هر قطعه سکه طرح جدید با قیمت ۱۳میلیون و ۴۵۰هزار و سکه طرح قدیم ۱۳میلیون تومان معامله می‌شود.

همچنین قیمت هر قطعه نیم سکه در بازار امروز به هفت میلیون و ۴۰۰هزار، ربع سکه پنج میلیون و سکه یک گرمی به دو میلیون و ۷۰۰هزار تومان رسید؛ هر گرم طلای ۱۸عیار نیز یک میلیون و ۲۳۹هزار تومان است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۸/۱۸)
صرافی ملی که صبح امروز نرخ فروش دلار را ۲۲۸۹۰ تومان اعلام کرده بود، بعدازظهر نرخ خود را به ۲۳۵۰۰ تومان افزایش داد.

به گزارش اقتصاددان، قیمت دلار در بازار نیز پس از کاهش شب گذشته تا کانال ۲۳ هزار، بعد از ظهر امروز به بالای ۲۵ هزار تومان رسید. در این ساعت از معاملات (۱۷:۴۵) روز یکشنبه، قیمت دلار در صرافی‌ها بین ۲۲۸۵۰ تا ۲۳۴۰۵تومان و یورو بین ۲۶۷۶۰ تا ۲۷۶۰۵تومان در نوسان است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در بازار طلای تهران نیز، قیمت هر قطعه سکه امامی به ۱۳میلیون، سکه طرح قدیم ۱۲میلیون و ۴۰۰هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار به یک میلیون و ۱۸۶هزار تومان رسید.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۸/۱۷)
به گزارش اقتصاددان به نقل از اطلاعات به‌روزرسانی شده در سایت صرافی ملی، قیمت فروش دلار آمریکا ۲۴۵۰۰ تومان اعلام شده است. همچنین، در صرافی ملی قیمت فروش یورو ۲۸۹۰۰ تومان است. لازم به ذکر است که نرخی برای خرید دلار و خرید یورو در سایت صرافی ملی اعلام نشده است.

گفتنی است؛ قیمت دلار امروز شنبه به کانال ۲۴ هزار تومانی سقوط کرد.

به گزارش اقتصاددان، قیمت سکه طرح قدیم در معاملات امروز بازار طلا به ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید. در بازار داخلی قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم به ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تعیین شده است. همچنین قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و ۲۱۷ هزار تومان است اونس طلا ۱۹۵۰ دلار است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۸/۱۴)
هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک‌میلیون ۳۲۲هزار تومان، قیمت دلار ۲۹هزار و ۲۰۰تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۵میلیون و ۲۰۰هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۴میلیون تومان است.

به گزارش اقتصاددان به نقل از تسنیم، همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ربع‌ سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و ۳۲۲ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۷۵۳ هزار تومان و هر مثقال طلا ۵ میلیون و ۷۲۷ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۸/۱۲)
به گزارش اقتصاددان، امروز قیمت سکه تمام به ۱۴.۶۰۰.۰۰۰ تومان رسید. همچنین هر گرم طلا ۱۸ عیار به ۱.۳۱۵.۲۰۰ تومان معامله شد. قیمت دلار در بازار آزاد، امروز به ۲۹.۲۵۰ تومان رسید. قیمت نیم سکه، امروز به ۷.۵۰۰.۰۰۰ تومان رسید.
نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۸/۱۱)
نایب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر اعلام کرد: امروز به دلیل افت نرخ ارز, شاهد کاهش قیمت طلا و سکه در بازار هستیم و قیمت‌ها به شرح زیر است؛

سکه طرح جدید : ۱۲میلیون و ۸۵۰هزار تومان

سکه ط‌رح قدیم: ۱۲میلیون و ۳۰۰تومان

نیم سکه: ۷میلیون و۳۰۰هزار تومان

ربع سکه: ۴میلیون و۸۵۰هزار تومان

سکه گرمی: ۲میلیون و ۶۵۰هزار تومان

هر گرم طلای ۱۸عیار : یک میلیون و ۱۸۵هزار تومان

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت دلار در بازار آزاد حدود ۲۶هزار و ۸۰۰تومان است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۸/۱۰)
به گزارش اقتصاددان به نقل از اتحادیه طلا، نیم سکه ۷میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و ربع سکه ۴میلیون و ۸۰۰هزار تومان قیمت خورده است. بر اساس قیمت های اعلامی اتحادیه طلا، سکه یک گرمی ۲میلیون ۶۵۰هزار تومان معامله می‌شود. هر گرم طلای ۱۸ عیار هم یک میلیون و ۱۷۰هزار تومان قیمت خورد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از اطلاعات به‌روزرسانی شده در سایت صرافی ملی، قیمت فروش دلار آمریکا در صرافی ملی ۲۶۸۷۰ تومان اعلام شده است. همچنین، در صرافی ملی قیمت فروش یورو ۳۱۵۰۰ تومان است. لازم به ذکر است که تا این لحظه نرخی برای خرید دلار و خرید یورو در سایت صرافی ملی اعلام نشده است.

در این لحظه (ساعت ۱۳ ظهر شنبه دهم آبان) دلار در بازار آزاد تهران در زیر ۲۷هزار تومان به فروش می رسد.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۸/۷)
به گزارش اقتصاددان به نقل از اطلاعات به‌روزرسانی شده در سایت صرافی ملی، قیمت فروش دلار آمریکا در صرافی ملی ۲۷۸۵۰تومان اعلام شده است. همچنین، در صرافی ملی قیمت فروش یورو ۳۲۸۵۰تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز چهارشنبه ۷ آبان به ۱۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان رسید. قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است.

هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۸۹۴ دلار و ۶۸ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۱ میلیون و ۲۴۷ هزار و ۵۱ تومان است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۸/۶)
طبق نرخ اعلام شده توسط کانون صرافان، قیمت دلار در بازار آزاد با افزایش ۶۰۰تومانی نسبت به آخرین نرخ روز گذشته به ۲۸۶۰۰ و یورو به ۳۳۴۰۰تومان کاهش یافت.در صرافی‌های رسمی نیز قیمت فروش دلار ۲۸۰۹۷ و یورو ۳۳۱۵۳تومان است. صرافی‌ملی هم قیمت فروش دلار را ۲۸۲۳۰ و یورو را ۳۳۴۰۰تومان اعلام کرد.

قیمت سکه طرح جدید ۶ آبان ۱۳۹۹ به ۱۴ میلیون و ۵۰ هزار تومان رسید. به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، امروز سه‌شنبه ۶ آبان ۹۹ در بازار آزاد تهران، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۴ میلیون و ۵۰ هزار تومان، طرح قدیم ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۵ میلیون تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است. هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۹۰۰ دلار و ۳۹ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۱ میلیون و ۲۸۰ هزار و ۹۸۶ تومان است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۸/۵)
به گزارش اقتصاد آنلاین، در ادامه روند نزولی بازار ارز، قیمت دلار در بازار آزاد به ۲۸۰۰۰تومان و یورو به ۳۳هزار تومان کاهش یافت. صرافی‌ها هم قیمت فروش دلار را تا ۲۷۶۷۶تومان و یورو را تا ۳۲۷۵۰تومان پایین آوردند.

در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۳میلیون و ۸۰۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۳میلیون و ۲۰۰هزار تومان رسید. نیم سکه در بازار امروز با قیمت هفت میلیون و ۶۰۰هزار، ربع سکه پنج میلیون و ۱۰۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۷۰۰هزار تومان معامله می‌شود؛ قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار هم یک میلیون و ۲۵۹هزار تومان است.

برای اطلاع از قیمت روز دلار، قیمت یورو و قیمت انواع ارزهای پرطرفدار
روزانه به ” صفحه قیمت ها ” در اقتصاددان مراجعه نمایید
اینجا کلیک کنید

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....