تاریخ انتشار : جمعه 28 آذر 1399 - 17:18
کد خبر : 28605

نخستین همایش علمی «رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی»

نخستین همایش علمی «رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی»

علی طهماسبی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صدا و سیما گفت: اقتصاددان: این همایش با هدف حمایت از گسترش پژوهش در حوزه‌های نظری، فرهنگی، اجتماعی، سیاست‌گذاری و مدیریت تبلیغات بازرگانی، با ۷۲ مقاله جدید علمی و پژوهشی برگزار شد. شهاب اسفندیاری رئیس دانشگاه صداوسیما به عنوان رئیس همایش، حسن خجسته باقرزاده به عنوان نائب رئیس

علی طهماسبی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صدا و سیما گفت:

اقتصاددان: این همایش با هدف حمایت از گسترش پژوهش در حوزه‌های نظری، فرهنگی، اجتماعی، سیاست‌گذاری و مدیریت تبلیغات بازرگانی، با ۷۲ مقاله جدید علمی و پژوهشی برگزار شد.

شهاب اسفندیاری رئیس دانشگاه صداوسیما به عنوان رئیس همایش، حسن خجسته باقرزاده به عنوان نائب رئیس همایش و علیرضا پویا به عنوان دبیر علمی همایش طی یک سال گذشته جلسات مختلفی با صاحب نظران، مدیران رسانه ملی، متخصصان صنعت تبلیغات و اعضای هیات علمی همایش برگزار کردند تا نیازها و چالش‌های رسانه ملی و محورهای همایش شناسایی شود و ضمن انتشار فراخوان، برای پاسخ به آن نیازها طرح‌های پژوهشی در دانشگاه تعریف شد.

گردآوری تاریخ شفاهی مدیریت تبلیغات بازرگانی در رسانه ملی از جمله برنامه‌های این همایش بوده است.
بنا به اعلام دبیرخانه همایش، تعدادی از شخصیت‌های برجسته علمی‌ کشور در عرصه رسانه، ارتباطات، جامعه شناسی و تبلیغات در این همایش مقاله ارائه کرد.

استادان و پژوهشگران سراسر کشور بیش از ۱۲۰ عنوان مقاله علمی به دبیرخانه همایش ارسال کرده اند که با توجه به داوری انجام شده مقالات منتخب همزمان با همایش در شماره‌های ویژه نشریات علمی دانشگاه صداوسیما منتشر شد.
مقالات ارسالی به همایش توسط پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC نمایه شده است و ارائه مقالات برگزیده در قالب سخنرانی، برگزاری پنل‌های تخصصی در خصوص محورهای موضوعی پژوهش و رونمایی از کتاب چکیده مقالات از دیگر برنامه‌های جانبی این همایش خواهد بود.
نشست‌های علمی این همایش به صورت هم‌زمان از طریق سامانه آموزش مجازی دانشگاه صداوسیما پخش خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....