تاریخ انتشار : شنبه 31 اردیبهشت 1401 - 20:49
کد خبر : 88407

نبض قیمت خودرو در بازار ایستاد + جدول

نبض قیمت خودرو در بازار ایستاد + جدول

در روزهای که دلار شکل نوسانی خود را حفظ کرده و همچنان در بازار بالا و پایین می شود، اما بازار خودروهای داخلی از نوسان خسته شد و امروز ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ و بدون تغییر راهی بازار شد. اقتصاددان: رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز در کنار پرتیراژهای ایران خودرو سایپایی ها

در روزهای که دلار شکل نوسانی خود را حفظ کرده و همچنان در بازار بالا و پایین می شود، اما بازار خودروهای داخلی از نوسان خسته شد و امروز ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ و بدون تغییر راهی بازار شد.

اقتصاددان: رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز در کنار پرتیراژهای ایران خودرو سایپایی ها نیز تمایلی به تغییر قیمت از خود نشان نداند، این در حالی که بازار خودرو هفته گذشته رشد بیش از ۵۰ میلیون تومان در کارنامه خود ثبت کرده بود. با این حال ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که با آغاز هفته بازار خودرو تمایلی برای تغییر از خود نشان نداده و ظاهرا در انتظار اخبار جدیدی است.

از سوی دیگر شاید رشد قیمت های هفته گذشته را یکی دیگر از دلایلی دانست که موجب شد تا بازار خودرو این هفته را بدون تغییر آغاز کند، چرا که به اعتقاد فعالان بازار خودرو بازار کشش رشد بیش از این را ندارد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو ۲۰۷ دنده ای»، «پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای»، «سمند LX» ، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

براساس ارزیابی های صورت گرفته «دنا معمولی» بدون تغییر در بازار ۳۹۷ میلیون تومان معامله شد و قیمت «دنا پلاس توربو اتومات» هم ۵۱۵ میلیون تومانی باقی ماند، «رانا پلاس» هم بدون تغییر ۳۲۰ میلیون قیمت خورد، به گفته فعالان بازار خودرو عرضه این خودرو از سوی شرکت خودروساز این افت قیمت را در بازار همراه داشت.

از سوی دیگر خانواده سمند هم امروز در بازار بدون تغییر قیمت گذاری شد. براین اساس «سمند LX» در بازار امروز ۲۹۳ میلیون تومان قیمت خورد، از سوی دیگر «سمند LX با موتورEF7 » هم ۳۵۰ میلیون تومان در بازار عرضه شد، اما «سمند سورن پلاس» امروز در بازار ۳۶۰ میلیون تومان دست به دست شد.

 نبض قیمت خودرو در بازار ایستاد + جدول

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....