تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 اسفند 1398 - 17:25
کد خبر : 6697

نان تا اوایل سال آینده گران نخواهد شد/ کاهش میزان مراجعه به نانوایی‌ها با شیوع کرونا

نان تا اوایل سال آینده گران نخواهد شد/ کاهش میزان مراجعه به نانوایی‌ها با شیوع کرونا

به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصادآنلاین؛ بیژن نوروزی مقدم درباره تاثیر ویروس کرونا بر کسب‌وکار نانوایان بیان کرد: با شیوع این بیماری میزان تقاضا برای نان کاهش پیدا نکرده اما از حجم مراجعه حضوری مردم به نانوایی‌ها کاسته شده که البته اقدام درستی است. او ادامه داد: نانوایان ملزم به رعایت تمام موارد بهداشتی

به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصادآنلاین؛ بیژن نوروزی مقدم درباره تاثیر ویروس کرونا بر کسب‌وکار نانوایان بیان کرد: با شیوع این بیماری میزان تقاضا برای نان کاهش پیدا نکرده اما از حجم مراجعه حضوری مردم به نانوایی‌ها کاسته شده که البته اقدام درستی است.

او ادامه داد: نانوایان ملزم به رعایت تمام موارد بهداشتی هستند و نظارت بر آن‌ها انجام می‌شود، ضمن اینکه نان در اثر پختن با حرارت بالا میکروب‌های خود را از دست می‌دهد اما مردم می‌توانند برای اطمینان از بهداشتی بودن، قبل از استفاده نان را مجددا گرم کنند.

نوروزی مقدم با تاکید بر عدم افزایش نرخ نان تا اوایل سال آینده، گفت: قیمت انواع نان تا اوایل سال آینده تغییری نخواهد کرد؛ بر این اساس قیمت نان تافتون تنوری ۵۵۰ تومان، بربری هزار تومان، نان لواش ۳۰۰ تومان و نان سنگک ۱۲۰۰تومان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....