تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 آذر 1399 - 13:13
کد خبر : 25793

نامه دکتر بهمن آرمان به مدیران بورس

نامه دکتر بهمن آرمان به مدیران بورس

برادر بزرگوار جناب آقای احمدی با درود شما یک ماه است که ۴ صفحه که نتیجه ۴۰ سال کار اجرایی ونشستهای گوناگون در سازمان بورس بود را در اختیارتان گذاشتند حتی آنرا نخواندید وآنچنان شیفته صندلی خود شده اید که حتی پاسخ تلفن های من را ندادید. من و آقای فهیمی راد دنبال اطلاعات درونی

برادر بزرگوار جناب آقای احمدی
با درود
شما یک ماه است که ۴ صفحه که نتیجه ۴۰ سال کار اجرایی ونشستهای گوناگون در سازمان بورس بود را در اختیارتان گذاشتند حتی آنرا نخواندید وآنچنان شیفته صندلی خود شده اید که حتی پاسخ تلفن های من را ندادید.
من و آقای فهیمی راد دنبال اطلاعات درونی شرکتها وسوء استفاده از آنان در راستای منافع شخصی نیستیم ، درد ما تنگدستی مردمی است که روی دریایی از ثروتهای خدادادی زندگی می کنند ولی غذای خود را در سطل های زباله می جویند.
دشمن آمریکا نیست دشمن همین افراد بی مسولیت وبی انگیزه است که در مراکز تصمیم گیری جا خوش کرده اند.
آیا با تتسیس یک شرکت سهامی عام پروژه محور نمی توان صدها هزار خانه ساخت؟ نمی شود صدها هزار هکتار زمین را به سیستم آبیاری نوین مجهز کرد وحداقل از ننگ اینکه رهبری دیروز بر سر مدیران نظام فریاد بزنند که فکری برای تولید خوراک دام بکنید تا مردم بتوانند حداقل گوشت مرغ بخورند؟
ایران بالا ترین شمار جانباختگان نسبت به جمعیت ۷۰ میلیونی ساکن خود را دارد آیا از طریق یک شرکت سهامی عام نمی توان هزاران کیلومتر آزاد راه ساخت ومیلیون ها لیتر فرآورده های نفتی را صرفه جویی کرد؟ اینها که نه متاثر از تحریم ها هستند ونه نیاز به ارز دارند ولی اراده میخواهد که نیست.
من در تحقق بزرگترین سرمایه گزاری صنعتی ایران یعنی فولاد مبارکه نقش داشتم به پیرامون خود نگاه کنید از اتومبیل، وسایل خانگی و  حتی گرمایی که در خانه دارید از فولاد مبارکه است زیرا از کنتور تا لوله های انتقال گاز با محصولات فولاد مبارکه است ولی یک تفاوت وجود دارد که کسانی که آنرا ساختند مانند شما وامثال شما نبودند فقط ۳۱ نفر از جان خود گذشتند یا زیر خروارها بتوان مدفون شدند یا از ارتفاع سقوط کردند یا در طول ۱۶۰ کیلومتری که هر روز باید می پیمودند جان باختند.
حال شما بیش از یک ماه است فرصت نکرده اید که ۴ صفحه را بخوانید؟
لعنت بر آنانیکه که خواسته یا ناخواسته ایران را چنین ذلیل کرده اند که عراقی ها حتی گوجه ای که دست رنج کشاورزان ایرانی است پس بزنند.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....