تاریخ انتشار : یکشنبه 28 اسفند 1401 - 21:38
کد خبر : 119303

می‌توانیم ۱۲۰۰ مشتری خارجی را به ایران بیاوریم

می‌توانیم ۱۲۰۰ مشتری خارجی را به ایران بیاوریم

بسته تشویقی اتاق بازرگانی برای حضور تجار در نمایشگاه‌های بین‌المللی حسین سلاح ورزی بیان کرد: اتاق بازرگانی برنامه جدی در تعامل و همکاری با سازمان توسعه تجارت و مدیریت شهرک‌های صنعتی در نظر گرفته که بر اساس آن بسته تشویقی تدوین شده است. حسین سلاح ورزی، نایب رئیس اتاق بازرگانی اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه اکسپو

بسته تشویقی اتاق بازرگانی برای حضور تجار در نمایشگاه‌های بین‌المللی

حسین سلاح ورزی بیان کرد: اتاق بازرگانی برنامه جدی در تعامل و همکاری با سازمان توسعه تجارت و مدیریت شهرک‌های صنعتی در نظر گرفته که بر اساس آن بسته تشویقی تدوین شده است.

حسین سلاح ورزی، نایب رئیس اتاق بازرگانی اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه اکسپو ایران در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ به معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری با کشورهای هدف می‌پردازد و شرکت‌های تجاری به صورت تجمیع شده در داخل کشور می‌توانند توانمندی‌های خود را به نمایش بگذارند.

به گزارش اقتصاددان به نقل از نود اقتصادی ، وی بیان کرد: اتاق بازرگانی خانه بخش خصوصی است. این نهاد برنامه جدی در تعامل و همکاری با سازمان توسعه تجارت و مدیریت شهرک‌های صنعتی در نظر گرفته که بر اساس آن بسته تشویقی تدوین شده است.

نایب رئیس اتاق بازرگانی افزود: بر اساس این بسته تشویقی، تجار و صاحبان بنگاه‌های خرد و متوسط برای حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی مورد حمایت قرار می‌گیرند و بخشی از هزینه حضور در رویدادهای کشورهای هدف پرداخت می‌شود تا فرصتی برای معرفی توانمندی‌های تولیدی کشور باشد.

سلاح ورزی گفت: با ایجاد این شرایط می‌توانیم یک هزار و ۲۰۰ مشتری خارجی را به کشور بیاوریم تا بتوانیم تولیدات خود را عرضه کنیم و این روند در تسهیل توسعه تجارت موثر خواهد بود.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....