تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 مهر 1400 - 12:09
کد خبر : 63650

موضوع فرار مالیاتی در دستور کار سازمان بازرسی کل کشور

موضوع فرار مالیاتی در دستور کار سازمان بازرسی کل کشور

رییس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به برخی از برنامه‌های در دست اقدام گفت: نظارت‌های الکترونیک و هوشمند بر سامانه‌های موثر دستگاههای اجرایی از رویکردهای جدید سازمان بازرسی کشور است.  “حجت‌الاسلام حسن درویشیان” رییس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به سالگرد چهلمین سال تاسیس سازمان بازرسی از شرح وظایف و دامنه اقدامات این

رییس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به برخی از برنامه‌های در دست اقدام گفت: نظارت‌های الکترونیک و هوشمند بر سامانه‌های موثر دستگاههای اجرایی از رویکردهای جدید سازمان بازرسی کشور است.

 “حجت‌الاسلام حسن درویشیان” رییس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به سالگرد چهلمین سال تاسیس سازمان بازرسی از شرح وظایف و دامنه اقدامات این سازمان گفت و افزود: یکی از بند‌های ماده قانونی برای این سازمان اطلاع رسانی است.
او با اشاره به گفته رییس قوه قضائیه که اطلاع رسانی برخی از اقدامات سازمان بازرسی کشور منع قانونی ندارد گفت: ماده ۲ و ۱۰ تشکیل سازمان همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها (دولتی و غیر دولتی) را مشمول نظارت و بازرسی می‌داند و در نتیجه بازرسی‌ها و تهیه گزارشات به مراجع تخلف اداری ارسال می‌شود.
درویشیان گفت: در طول سال های گذشته سازمان بازرسی اقدامات خود را به اطلاع مردم رسانده است مگر در مواردی که منع قانونی داشته است.
رییس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به ماده ۱۲ گفت: همه مسئولین حراست‌ها و حفاظت‌ها موظف به گزارش موارد تخلفات به سازمان بازرسی هستند.

او گفت: در سال جدید سازمان بازرسی کل کشور تصمیم دارد بیشتر به مسائل اصلی کشور بپردازد و در این خصوص ۳۰۰ طرح و برنامه را در دستور کار خود قرار داده است.
به گزارش اقتصاددان به نقل از  شبکه خبر ،   درویشیان یکی از رویکرد‌های سازمان بازرسی کل کشور را رصد و نظارت بازرسی الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی کشور اعلام کرد و افزود: تاکنون ازبیش از ۳ هزار سامانه موثر شناسایی شده دستگاه‌های اجرایی به ۵۰۰ سامانه دسترسی داریم.
او گفت:دستگاههای اجرایی موظف به اجازه دسترسی به سازمان بازرسی کل کشور هستند.

حجت‌الاسلام حسن درویشیان، رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه موضوع فرار مالیاتی در دستور کار سازمان بازرسی کل کشور است گفت:حجت‌الاسلام حسن درویشیان، رییس سازمان بازرسی کل کشور: طرح جامع مالیاتی طرح بزرگی است که اگر تا امروز ایجاد می شد شاهد بسیار از فرارهای مالیاتی راشاهد نبودیم.

رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه سامانه بازارگاه نهاده های کشاورزی اشکالات جدی دارد، گفت: نظارت بر دستگاههای متولی تولید و توزیع یکی از اولویت های سازمان بازرسی کل کشور است.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....