تاریخ انتشار : یکشنبه 14 شهریور 1400 - 22:05
کد خبر : 59696

موافقت عراق برای شرکت در مراسم اربعین

موافقت عراق برای شرکت در مراسم اربعین

موافقت عراق با ورود ۳۰ هزار زائر ایرانی برای شرکت در مراسم اربعین دولت عراق اعلام کرد که کمیته عالی بهداشت این کشور با ورود مشروط اتباع خارجی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی موافقت کرده است. دولت عراق اعلام کرد که ۳۰ هزار زائر ایرانی و ۱۰ هزار خارجی و عربی می‌توانند برای مراسم

موافقت عراق با ورود ۳۰ هزار زائر ایرانی برای شرکت در مراسم اربعین

دولت عراق اعلام کرد که کمیته عالی بهداشت این کشور با ورود مشروط اتباع خارجی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی موافقت کرده است.

دولت عراق اعلام کرد که ۳۰ هزار زائر ایرانی و ۱۰ هزار خارجی و عربی می‌توانند برای مراسم اربعین امام حسین (ع) وارد عراق شوند.

به گزارش خبرگزاری واع عراق، کمیته عالی بهداشت و درمان عراق امروز یکشنبه به ریاست «مصطفی الکاظمی»، نخست وزیر این کشور جلسه تشکیل داد و مقرر شد که این تعداد زائر از طریق فرودگاه‌های بین المللی عراق وارد این کشور شده و دارای گواهی تست منفی کرونا (پی‌.سی‌.آر) ۷۲ ساعت قبل از ورود به این کشور باشند.

ایران از طریق سفارت و وزارت خارجه به عراق پیشنهاد داده بود که با ورود زوار ایرانی برای شرکت در مراسم اربعین امام حسین (ع) موافقت کند.

با توجه به شیوع کرونا و افزایش شمار مبتلایان به این ویروس در عراق، این کشور تدابیر ورود اتباع سایر کشورها را سخت‌تر کرده است.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....