تاریخ انتشار : شنبه 4 اردیبهشت 1400 - 22:15
کد خبر : 44170

من تیمم را نمی فروشم

من تیمم را نمی فروشم

مسلم ویسی شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که در آن کودک آزاری، یک کودک چوپان را مجبور می کند که به تیم محبوب ش(استقلال) توهین کند و وقتی کودک چوپان مقاومت می کند. کودک آزار، کتک ش می زند. این کودک آزار توسط پلیس فتای شهرستان داورزن در سبزوار دستگیر

مسلم ویسی
شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰

ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که در آن کودک آزاری، یک کودک چوپان را مجبور می کند که به تیم محبوب ش(استقلال) توهین کند و وقتی کودک چوپان مقاومت می کند. کودک آزار، کتک ش می زند. این کودک آزار توسط پلیس فتای شهرستان داورزن در سبزوار دستگیر می شود. اما مقاومت کودک و جمله #من تیمم را نمی فروشم ترند این روزهای فضای مجازی شده است و باشگاه استقلال علاوه برشکایت کودک آزار ،این هوادار متعصب خود را که به نام پسر آبی معروف شده، برای تقدیر وتشکر به باشگاه استقلال دعوت نموده است.

این روزها داریم به انتخابات شورای اسلامی شهر بهبهان نزدیک می شویم. خرید و فروش رای بدون شک همچون گذشته داغ خواهد شد .
میتوان جملات
من رای م را نمی فروشم
#من آینده شهرم را نمی فروشم
را همچون جمله # من تیمم را نمی فروشم به ترند فضای مجازی تبدیل کرد….

در انتخابات مجلس شورای اسلامی در دورقبل (اواخر سال ۱۳۹۸) یکی از دوستان تماس گرفت و برای کاری به سراغم آمد. شب انتخابات بود . داخل ماشین شاسی بلندش نشستیم و درحال حرف زدن حوالی امامزاده حیدر حوزه رای گیری بودیم.
چند دقیقه بعد موتور سوار جوانی با یک خانم که یک فرزند کوچک در بغل داشت در نزدیکی ماشین ما ایستاد. با فاصله کمی، از موتور پیاده شد و آمد و پرسید آقا رای نمیخرید !؟!
دوستم جواب داد نه و مرد جوان که لباس های رنگ رو رفته و کهنه ای به تن داشت به طرف همسر و فرزند و موتورش رفت…
همسرش گفت همه اش تقصیر توست از صبح تا الان گفتم بگذار رای مان را بفروشیم نگذاشتی و گفتی بگذار گران‌تر بفروشیم. الان چه کنیم بچه ام گرسنه است، ساعت رای گیری تمدید نمی‌شود و نتوانستیم یک قوطی شیر خشک برای بچه ام بخریم….

با شنیدن این مکالمه ناخواسته اشکم جاری شد. دوستم از ماشین پیاده شد به سراغ شان رفت و مقداری پول به آنها داد و برگشت. گفت تو چرا گریه میکنی….

مردم عزیز همشهری در بین کاندیداهای شورای اسلامی شهر بهبهان کاندیداهایی که وضع مالی خوبی دارند به سراغ شما بدون شک می آیند چه برای جذب لیدر چه برای خرید رای و….
اگر مشکلی مثل خرید شیرخشک برای فرزند تان ندارید آینده شهرتان را نفروشید….

دو استکان چای داغ

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....