تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 مهر 1399 - 22:41
کد خبر : 20528

منافع اقتصادی ایران در گسترش روابط تجاری با کشورهای تحریم شده

منافع اقتصادی ایران در گسترش روابط تجاری با کشورهای تحریم شده

قادری، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه روابط تجاری جمهوری اسلامی ایران با کشورهایی که از سوی آمریکا مورد تحریم قرار گرفتند باعث بهبود وضعیت اقتصادی کشور خواهد شد. جعفر قادری به گسترش روابط تجاری با ونزوئلا و تاثیر آن بر اقتصاد ایران اشاره کرد و گفت: در شرایطی که جمهوری اسلامی

قادری، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه روابط تجاری جمهوری اسلامی ایران با کشورهایی که از سوی آمریکا مورد تحریم قرار گرفتند باعث بهبود وضعیت اقتصادی کشور خواهد شد.

جعفر قادری به گسترش روابط تجاری با ونزوئلا و تاثیر آن بر اقتصاد ایران اشاره کرد و گفت: در شرایطی که جمهوری اسلامی ایران با تحریم‌های ظالمانه دشمن مواجه شده دقیقا ونزوئلا نیز با همین تحریم‌ها گریبان‌گیر است و الان زمان مناسبی بوده تا بتوانیم ارتباطات دوجانبه را با همدیگر تقویت کنیم.

به گزارش اقتصاددان به نقل از خانه ملت،  قادری افزود: گسترش روابط تجاری با کشورهایی همچون ونزوئلا که با تحریم‌های آمریکا مواجه شده‌اند هم به نفع ایران خواهد بود و هم اینکه جبهه مقابل آمریکا با همبستگی تقویت می شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اگر روابط تجاری ایران با کشورهای همسایه و همچنین آمریکای لاتین توسعه پیدا کند به آمریکایی‌ها ثابت کرده‌ایم که راه دور زدن تحریم‌ها را می‌دانیم و هیچ کسی هم نمی‌تواند مانع از اقدام شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: اگر تحریم‌های دشمنان علیه ایران شکسته شوند دیگر کشورها جرات و جسارت پیدا نخواهند کرد که با جمهوری اسلامی ایران همراه شوند.

عضو مجمع نمایندگان استان فارس اظهار کرد: وقتی که می‌توانیم بخشی از نیازهای کشور را از ارتباط تجاری با کشورهایی که از سوی آمریکا تحریم شده‌اند برطرف کنیم باید این کار انجام دهیم. متاسفانه دولت در این ۷ سال اخیر هیچ توجهی به ارتباط تجاری با کشورهای همسایه و آمریکا لاتین نداشت که همین موارد باعث شدند تا اقتصاد کشور با مشکل مواجه شود.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....