تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 آذر 1401 - 21:06
کد خبر : 109418

ممنوعیت واردات برنج و چای هندی به کشور

ممنوعیت واردات برنج و چای هندی به کشور

مسیح کشاورز دبیر کمیسیون تأمین‌کنندگان برنج کشور از توقف واردات برنج و چای هندی به داخل کشور به دلیل متعادل‌سازی تزار تجاری با این کشور خبر داد و گفت: این توقف موقتی است و در آینده در صورت لزوم و فراهم شدن شرایط، بار دیگر از سر گرفته خواهد شد. مسیح کشاورز با اعلام خبر

مسیح کشاورز دبیر کمیسیون تأمین‌کنندگان برنج کشور از توقف واردات برنج و چای هندی به داخل کشور به دلیل متعادل‌سازی تزار تجاری با این کشور خبر داد و گفت: این توقف موقتی است و در آینده در صورت لزوم و فراهم شدن شرایط، بار دیگر از سر گرفته خواهد شد.

مسیح کشاورز با اعلام خبر توقف واردات برنج از هند اعلام کرد: این توقف موقتی است و در آینده در صورت لزوم و فراهم شدن شرایط، بار دیگر از سر گرفته خواهد شد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از پرسون ، وی توضیح داد: توقف واردات برنج از هند برای متعادل‌سازی تزار تجاری با این کشور است و در صورت متعادل شدن آن یا حرکت به سمت مثبت شدن، در صورت لزوم از سر گرفته خواهد شد.

به گفته کشاورزی توقف واردات از هند تنها مختص برنج نیست و دیگر محصولات کشاورزی مانند چای را نیز شامل می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که توقف واردات برنج از هند تا متعادل‌سازی تراز تجاری خللی در تأمین نیاز بازار برنج ایجاد نمی‌کند، گفت: در حال حاضر نیازمند واردات برنج از هند نیستیم، چرا که به میزان کافی برنج خارجی برای تأمین نیاز کشور وارد و ذخیره شده است.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....