تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 مهر 1400 - 12:09
کد خبر : 62466

مطلع بودن هیات مدیره بورس از جریان حضور ماینرها

مطلع بودن هیات مدیره بورس از جریان حضور ماینرها

برخی از اعضای هیات مدیره شرکت بورس گفته‌اند در جریان حضور ماینرها در شرکت بورس بوده‌اند! سمیه سادات آقامیری بیان کرد: برخی از اعضای هیات مدیره گفته‌اند که در جریان حضور ماینرها نبوده و برخی نیز گفته‌اند که در جریان ماینرها بوده‌اند! مدیر پیگیری تخلفات سازمان بورس، در راستای رسیدگی به موضوع کشف ماینر در

برخی از اعضای هیات مدیره شرکت بورس گفته‌اند در جریان حضور ماینرها در شرکت بورس بوده‌اند!

سمیه سادات آقامیری بیان کرد: برخی از اعضای هیات مدیره گفته‌اند که در جریان حضور ماینرها نبوده و برخی نیز گفته‌اند که در جریان ماینرها بوده‌اند!

مدیر پیگیری تخلفات سازمان بورس، در راستای رسیدگی به موضوع کشف ماینر در شرکت بورس تهران  گفت در نشست دیروز کمیته رسیدگی به تخلفات سازمان بورس با حضور اعضای هیات مدیره شرکت بورس، برخی از اعضای هیات مدیره گفته‌اند که در جریان حضور ماینرها نبوده و برخی نیز گفته‌اند که در جریان ماینرها بوده‌اند!

سمیه سادات آقامیری اذعان داشت که در جلسه دیروز کمیته رسیدگی به تخلفات سازمان بورس، دفاعیات اعضای هیات مدیره شرکت بورس تهران اخذ و قرار شد تا مستندات جدیدی نیز به این کمیته ارایه دهند، زیرا فرض بر این است که همه اعضای هیات مدیره در جریان حضور ماینرها بوده‌اند.

به گزارش اقتصاددان به نقل از نود اقتصادی  ،  گفتنی است به تازگی، تعدادی ماینر از سوی شرکت بورس تهران مورد بهره برداری قرار گرفته که در ساختمان شرکت مزبور کشف شده و مشخص شد که فعالیت مزبور در گزارش‌ها و حساب‌های شرکت به طور کامل ثبت و افشا نشده است.

لازم به ذکر است هیات مدیره شرکت بورس اوراق بهادار تهران را افرادی چون امیرتقی خان تجریشی، جواد عشقی نژاد، محمدعلی میرزاکوچک شیرازی، محمدرضا محسنی، حسین بوستانی، مهدی امیری و سید مهدی سدیدی تشکیل می‌دهند. در حال حاضر علی صحرائی مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران است.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....