تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 فروردین 1400 - 22:27
کد خبر : 42942

مصوبه محاسبه حقوق ورودی کالاهای وارداتی

مصوبه محاسبه حقوق ورودی کالاهای وارداتی

مصوبه محاسبه حقوق ورودی کالاهای وارداتی در ۱۴۰۰ اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری، روز سه شنبه مصوبه مربوط به محاسبه حقوق ورودی کالاهای وارداتی در سال ۱۴۰۰ بر مبنای نرخ ارز رسمی کشور را ابلاغ کرد.   به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصاد آنلاین،  با امضای اسحاق جهانگیری مصوبه مربوط به محاسبه حقوق ورودی کالاهای وارداتی در

مصوبه محاسبه حقوق ورودی کالاهای وارداتی در ۱۴۰۰

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری، روز سه شنبه مصوبه مربوط به محاسبه حقوق ورودی کالاهای وارداتی در سال ۱۴۰۰ بر مبنای نرخ ارز رسمی کشور را ابلاغ کرد.

  به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصاد آنلاین،  با امضای اسحاق جهانگیری مصوبه مربوط به محاسبه حقوق ورودی کالاهای وارداتی در سال ۱۴۰۰ بر مبنای نرخ ارز رسمی ابلاغ شد.
هیات وزیران در جلسه مورخ ۱۸ فروردین ۱۴۰۰، به پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های امور اقتصادی و دارایی و صنعت، معدن و تجارت و به اسناد اصل ۱۳۸ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، به گمرک اجازه داد تا زمان تصویب و ابلاغ سود بازرگانی و حقوق ورودی موضوع بند (د) ماده (۱) قانون امور گمرکی، بر مبنای قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، نسبت به اخذ حقوق ورودی، عوارض و مالیات بر ارزش افزوده کالاهای وارداتی، براساس مأخذ مندرج در جدول پیوست آیین‌نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات، با مبنای محاسبه نرخ ارز رسمی معادل ۴۲۰۰ تومان اقدام کند.

خواننده معزز سلام ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر بالا در پایین صفحه ( ثبت دیدگاه) موجب امتنان است .

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....