تاریخ انتشار : شنبه 27 شهریور 1400 - 14:46
کد خبر : 61166

مشکل قطعی اینترنت وزارت بهداشت، اشکال در نرم افزار یکی از مراکز مخابرات بود

مشکل قطعی اینترنت وزارت بهداشت، اشکال در نرم افزار یکی از مراکز مخابرات بود

محمدرضا بیدخام، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات علت ایجاد اختلال در شبکه اینترنت وزارت بهداشت را بیان کرد. اقتصاددان: ساعتی پیش خبری مبنی بر قطعی اینترنت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در رسانه‌ها منتشر شد. در این خبر آمده بود که مراکز واکسیناسیون قادر به ثبت واکسن نیستند و هر ساعت قطعی

محمدرضا بیدخام، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات علت ایجاد اختلال در شبکه اینترنت وزارت بهداشت را بیان کرد.

اقتصاددان: ساعتی پیش خبری مبنی بر قطعی اینترنت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در رسانه‌ها منتشر شد. در این خبر آمده بود که مراکز واکسیناسیون قادر به ثبت واکسن نیستند و هر ساعت قطعی اینترنت وزارت بهداشت باعث ایجاد مشکل برای صدهزار مراجعه کننده به مراکز واکسیناسیون می‌شود.

در همین راستا محمدرضا بیدخام، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات در گفتگو با خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد: “به علت وجود مشکلات نرم افزاری در یکی از مراکز مخابرات، شاهد ایجاد اختلالاتی در شبکه وزارت بهداشت بودیم که این مشکل ساعت ۱۱ صبح رخ داد و در ساعت ۱۱:۳۵ دقیقه توسط کارمندان مخابرات برطرف شد. ”

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....