تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مرداد 1401 - 21:15
کد خبر : 98039

مشکل آب شرب را برطرف کنید

مشکل آب شرب را برطرف کنید

امروز حدود ۵۰۰ نفر از مردم با در دست داشتن دست‌نوشته‌ها و سر دادن شعارهایی نظیر «زاده سرچشمه‌ایم تشنه‌ایم تشنه‌ایم» و «مسؤول بی‌کفایت استعفا استعفا» خواستار برطرف شدن مشکل آب شرب شهر شدند.  تداوم اختلال در انتقال آب به شهرکرد باعث نارضایتی مردم این شهر و تجمع شماری از آنها مقابل استانداری شد. امروز حدود ۵۰۰ نفر

امروز حدود ۵۰۰ نفر از مردم با در دست داشتن دست‌نوشته‌ها و سر دادن شعارهایی نظیر «زاده سرچشمه‌ایم تشنه‌ایم تشنه‌ایم» و «مسؤول بی‌کفایت استعفا استعفا» خواستار برطرف شدن مشکل آب شرب شهر شدند.

 تداوم اختلال در انتقال آب به شهرکرد باعث نارضایتی مردم این شهر و تجمع شماری از آنها مقابل استانداری شد.

امروز حدود ۵۰۰ نفر از مردم با در دست داشتن دست نوشته‌ها و سر دادن شعارهایی نظیر «زاده سرچشمه ایم تشنه‌ایم تشنه‌ایم» و «مسئول بی کفایت استعفا استعفا» خواستار برطرف شدن مشکل آب شرب شهر شدند.

در جریان تجمع مسئولان استان در میان مردم حاضر و به مطالبات آنها پاسخ دادند؛ بعد از سیل هفته گذشته، آب سرچشمه کوهرنگ که تأمین کننده اصلی آب شهرکرد است گل‌آلود و قابلیت شرب را از آن گرفته شده است. همچنین شدت سیل به مسیر انتقال آب نیز آسیب جدی وارد کرده است.
14010525000454 Test PhotoL اقتصاددان نوشته

پیگیری مسئولان استان از روز نخست برای ترمیم مسیر و بهبود کیفیت آب انتقالی جریان دارد اما طولانی شدن این روند موجب نارضایتی مردم شهرکرد شده است.

بامداد امروز علی حیدری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در بازدید از طرح پدافندی آبرسانی شهرکرد گفت: اکیپی که در حال تکمیل خط عمان سامانی هستند در تلاشند در تا امروز طرح به اتمام برسد و آب وارد مدار شود؛ این خط توانایی انتقال ۱۵۰ تا ۲۰۰ لیتر آب در ثانیه را دارد.

حیدری ادامه داد: بهره‌برداری از این خط بیش از ۷۵ درصد مشکل آب را حل خواهد کرد.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....