تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 مهر 1399 - 11:10
کد خبر : 19654

مشکلات اقتصادی بعضا از تحریم نیست

مشکلات اقتصادی بعضا از تحریم نیست

حیدری نائب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: بسیاری از تهدیدات و تحریم ها علیه ایران اثر گذار نیست اما سوء مدیریت داخلی به تحریم های اعمالی کمک می کند. شهریار حیدری ،در ارزیابی خود از نقش مسئولین در رفع موانع تحریمی از فروش نفت و کسب درآمدهای ارزی غیر نفتی

حیدری نائب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: بسیاری از تهدیدات و تحریم ها علیه ایران اثر گذار نیست اما سوء مدیریت داخلی به تحریم های اعمالی کمک می کند.

شهریار حیدری ،در ارزیابی خود از نقش مسئولین در رفع موانع تحریمی از فروش نفت و کسب درآمدهای ارزی غیر نفتی تا کنترل بازار گفت: مشکلات ما در حوزه های اقتصادی بعضا متاثر از تحریم های بیگانگان نبوده و خود تحریمی ها در بسیاری از موارد آسیب رسان بوده است.

به گزارش اقتصاددان به نقل از بازار ، حیدری افزود: بسیاری از تهدیدات و تحریم ها علیه ایران زیاد اثر گذار نیست و اما سوء مدیریت منابع داخلی تهدیدی جدی است که به تحریم های اعمالی کمک می کند.

نائب رییس دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهارداشت: به عنوان مثال برخی از مسئولین توان مدیریت بانک مرکزی را ندارند و  از این رو معیشت مردم هر چند وقت یک بار تحت تاثیر افزایش نرخ ارز، به مخاطره می افتد.

حیدری با بیان اینکه افزایش نرخ ارز در افزایش قیمت کالاهای مایحتاج مردم اثر گذار است، بیان داشت: اقتصاد ایران با وجود انبوهی از منابع داخلی می تواند پویا تر از اینها باشد اما عدم مدیریت مناسب منابع کشور باعث شده تا مشکلات اقتصادی معیشت مردم را به خطر بیاندازد که باید در این زمینه چاره اندیشی شود.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....