تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 تیر 1401 - 22:03
کد خبر : 91980

مشارکت در مدرسه سازی بجای ارسال تاج گل

مشارکت در مدرسه سازی بجای ارسال تاج گل

مشارکت در امر مدرسه‌سازی به جای ارسال تاج‌گل یک حرکت ارزشمند در عرصه فعالیت خیرین است. حمیدرضا شاه حسینی نایب رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با ابراز تسلیت و همدردی با وزیر آموزش و پرورش، از اختصاص مبلغی برای مشارکت در ساخت مدرسه به نیت شادی روح مرحوم «اسدالله نوری» خبر داد. این خیر

مشارکت در امر مدرسه‌سازی به جای ارسال تاج‌گل یک حرکت ارزشمند در عرصه فعالیت خیرین است.

حمیدرضا شاه حسینی نایب رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با ابراز تسلیت و همدردی با وزیر آموزش و پرورش، از اختصاص مبلغی برای مشارکت در ساخت مدرسه به نیت شادی روح مرحوم «اسدالله نوری» خبر داد.

این خیر مدرسه‌ساز با استقبال از پیشنهاد وزیر آموزش و پرورش که از شخصیت‌های حقوقی و حقیقی خواسته بود از ارسال تاج گل و نصب پیام‌های تسلیت خودداری کنند، افزود: مدرسه سازی سرآمد کارهای نیک است و این نیت تسلای خاطر بازماندگان خواهد بود.

شاه‌حسینی از علاقه‌مندان دعوت کرد، با توجه به برگزاری پویش «صحن حرم، مدرسه‌ام» خیرات خود را جهت شادی روح عزیز درگذشته‌شان به مشارکت در امر مدرسه سازی اختصاص دهند.

نیک اندیشان می‎‌توانند، با مراجعه به شبکه اجتماعی شاد و یا از طریق وب سایت ajorBajor.ir در این امر خیرخواهانه شرکت کرده و هزینه‌های مربوط به تاج گل و پیام‌های تسلیت را صرف مدرسه‌سازی کنند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....