تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهریور 1400 - 22:48
کد خبر : 61587

مردم برای واکسیناسیون، سریع‌تر اقدام کنند

مردم برای واکسیناسیون، سریع‌تر اقدام کنند

وزیر کشور با بیان اینکه آمادگی سرعت بخشی به واکسیناسیون از طرف وزارت بهداشت وجود دارد گفت: مردم و ملت عزیز ما تلاش کنند هر چه سریعتر برای واکسیناسیون مراجعه کنند تا در زمان کمتر و با سرعت بیشتر امر واکسیناسیون انجام گیرد. سردار «احمد وحیدی» در حاشیه جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا

وزیر کشور با بیان اینکه آمادگی سرعت بخشی به واکسیناسیون از طرف وزارت بهداشت وجود دارد گفت: مردم و ملت عزیز ما تلاش کنند هر چه سریعتر برای واکسیناسیون مراجعه کنند تا در زمان کمتر و با سرعت بیشتر امر واکسیناسیون انجام گیرد.

سردار «احمد وحیدی» در حاشیه جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا بیان کرد: در جلسه امروز و در بحث حمایت‌ها مقرر شد برخی از حمایت‌ها‌ی صنفی را مجددا مورد بررسی قرار بدهیم و اگر لازم باشد حمایت جدیدی صورت بگیرد مورد توجه قرار بگیرد و اتفاق بیفتد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه آزمایش‌ها برای شناسایی مبتلایان احتمالی افزایش می‌یابد بیان کرد: با افزایش واکسیناسیون و تزریق دُز دوم، محدودیت‌ها نیز به مرور کاهش می‌یابد.

وی با بیان اینکه سرعت بخشی به واکسیناسیون آمادگی از طرف وزارت بهداشت وجود دارد ادامه داد: باید مردم و ملت عزیز ما تلاش کنند هر چه سریعتر برای واکسیناسیون مراجعه کنند تا در زمان کمتر و با سرعت بیشتر امر واکسیناسیون انجام گیرد.

وحیدی با اشاره به پیگیری تامین معوقات کادر درمانی گفت: بخشی از این معوقات پرداخت شده و به طور نوبه‌ای پرداخت خواهد و تکمیل خواهد شد.

وزیر کشور اظهار داشت: در این جلسه همچنین تردد‌های مرزی و کنترل دقیق‌تر پی سی ار منفی در مبادی ورودی و خروجی چه هوایی و زمینی مباحثی صورت گرفت و مقرر شد تمهیدات قوی‌تری برای این کار اعمال صورت بگیرد.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....