تاریخ انتشار : جمعه 22 فروردین 1399 - 16:39
کد خبر : 7783

مراقب باشید یارانه خود را به اشتباه حذف نکنید

مراقب باشید یارانه خود را به اشتباه حذف نکنید

روز گذشته با اعلام خبری مبنی بر ثبت نام در سایت برای دریافت وام یک میلیونی از سوی نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، تمام نظرها به سایت هدفمندی یارانه ها که تنها سایت رسمی اعلام درخواست یارانه ای محسوب می شود جلب شد. با پیگیری های باشگاه خبرنگاران جوان مشخص شد که هنوز

روز گذشته با اعلام خبری مبنی بر ثبت نام در سایت برای دریافت وام یک میلیونی از سوی نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، تمام نظرها به سایت هدفمندی یارانه ها که تنها سایت رسمی اعلام درخواست یارانه ای محسوب می شود جلب شد.

با پیگیری های باشگاه خبرنگاران جوان مشخص شد که هنوز در این سایت، ساز و کار و زمانی برای ثبت نام وام یک میلیون تومانی درنظر گرفته نشده است.

اشتباه سازمان برنامه و بودجه باعث شده مردم با مراجعه به این سایت به اشتباه اطلاعات خود را در قسمت اهدای یارانه وارد کنند.

در این بین عده ای با ثبت درخواست اهدای یارانه، بابت حذف یارانه خود نگران شده و در سایت باشگاه خبرنگاران جوان این سوال را مطرح می کنند.

مراقب باشید یارانه خود را به اشتباه حذف نکنید

خوشبختانه این گزینه مثل انصراف نبوده و قابل برگشت است و جای نگرانی برای مردم نیست چرا که تعدادی مراحل برای اهدای یارانه وجود دارد که در پی بررسی جزئیات بیشتر آن با پیگیری از رئیس سازمان هدفمند سازی یارانه ها هستیم.

این سایت برای اهدای ‎یارانه و انصراف از آن است و هنوز برای ثبت‌نام یارانه یک میلیون تومانی برای کمک معیشت خانوار سازوکاری در آن طراحی نشده است.

جزئیات پرداخت وام یک میلیون تومانی را مجددا از مسئولان سازمان برنامه و بودجه جویا خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....