تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1399 - 11:36
کد خبر : 24949

مراجعه حضوری به گمرک از امروز ممنوع

مراجعه حضوری به گمرک از  امروز ممنوع

گمرک ایران اعلام کرد: از امروز اول آذرماه، از پذیرش هرگونه مراجعه حضوری در دفاتر گمرکی، صادرات، واردات، ترخیص و… خودداری خواهد کرد. روابط عمومی گمرک ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع کلیه مراجعان محترم اعم از فعالان تجاری و اقتصادی، صاحبان کالا و اشخاص حقیقی و حقوقی می‌رساند با توجه به تصمیمات متخذه

گمرک ایران اعلام کرد: از امروز اول آذرماه، از پذیرش هرگونه مراجعه حضوری در دفاتر گمرکی، صادرات، واردات، ترخیص و… خودداری خواهد کرد.

روابط عمومی گمرک ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع کلیه مراجعان محترم اعم از فعالان تجاری و اقتصادی، صاحبان کالا و اشخاص حقیقی و حقوقی می‌رساند با توجه به تصمیمات متخذه گمرک ایران در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعلامی، از روز شنبه ۱ آذرماه، دفاتر واردات، صادرات، تعرفه و ارزش حوزه معاونت امور گمرکی گمرک ایران از پذیرش ارباب رجوع به صورت حضوری خودداری می کند.

به گزارش اقتصاددان به نقل از بازار ،  در اطلاعیه آمده است: از فردا گمرک به درخواست‌هایی که از طریق اتوماسیون اداری به این دفاتر واصل می شود ترتیب اثر داده خواهد داد و متقاضیان از مراجعه حضوری به دفاتر حوزه معاونت فنی خودداری کنند.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....