تاریخ انتشار : یکشنبه 2 آذر 1399 - 14:44
کد خبر : 25198

مدیران فردا برای ۱۴۰۰ خواهند آمد!

مدیران فردا برای ۱۴۰۰ خواهند آمد!

به نظر شما کدامیک از کاندیدهای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ توانسته اند برای هریک از پست های کلیدی کشور یعنی ؛اعضای کابینه ؛معاونین وزرا و مدیران کل تمامی وزارتخانه؛ روسای سازمان ها بزرگ ؛استانداران؛سفرای کشورهای مهم ؛را با دو برابر ظرفیت شناسایی و با انها تا زمان برگزاری انتخابات مشق مدیریتی نماید؟ به گزارش اقتصاددان

به نظر شما کدامیک از کاندیدهای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ توانسته اند برای هریک از پست های کلیدی کشور یعنی ؛اعضای کابینه ؛معاونین وزرا و مدیران کل تمامی وزارتخانه؛ روسای سازمان ها بزرگ ؛استانداران؛سفرای کشورهای مهم ؛را با دو برابر ظرفیت شناسایی و با انها تا زمان برگزاری انتخابات مشق مدیریتی نماید؟

به گزارش اقتصاددان به نقل از بولتن نیوز ، دکتر مجید سجادی پناه –  استاد دانشگاه طی یادداشتی نوشت: به نظر شما کدامیک از کاندیدهای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ توانسته اند برای هریک از پست های کلیدی کشور یعنی ؛اعضای کابینه ؛معاونین وزرا و مدیران کل تمامی وزارتخانه؛ روسای سازمان ها بزرگ ؛استانداران؛سفرای کشورهای مهم ؛را با دو برابر ظرفیت شناسایی و با انها تا زمان برگزاری انتخابات مشق مدیریتی نماید؟

به گزارش بولتن نیوز، او چه کسی است که در این جمع بزرگ ، یک نفر از مدیران نامداری که دستش به مشکلات فعلی کشور آلوده شده را در تیم خود جای نداده است ؟

آیا او خواهد آمد؟

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....