تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 آبان 1401 - 20:45
کد خبر : 106242

مخالفت دولت با بخش هایی از لایحه افزایش حقوق

مخالفت دولت با بخش هایی از لایحه افزایش حقوق

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: دولت مخالف بخش هایی از لایحه افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان است که در صحن مجلس تصویب شد.  مسعود میرکاظمی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در ارزیابی خود از بررسی لایحه افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در مجلس در

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: دولت مخالف بخش هایی از لایحه افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان است که در صحن مجلس تصویب شد.

 مسعود میرکاظمی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در ارزیابی خود از بررسی لایحه افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در مجلس در مواردی هزینه ها را افزایش و در مواردی هزینه را کاهش دادند. دولت از اول شهریور گفته بود حقوق ها افزایش یابد که در مجلس قرار بر اول مهر شد که اینجا صرفه جویی شد. بخش‌هایی در صحن اضافه شد که مورد مخالفت ما و کمیسیون(برنامه و بودجه) بود و درخواست دولت این بود که حذف شود، زیرا مازاد بودجه‌ای بود که مورد موافقت دولت و کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بود.

وی در پایان گفت: امیدوارم شورای نگهبان به این مواردی که در صحن به لایحه افزوده شد، رسیدگی کند. در حد توان دولت مشکلی برای اجرای این لایحه نداریم.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

توکلی پنجشنبه , ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۴۴

لطفا طرحی را در دولت ومجلس و شورای نگهبان به تصویب برسانید تمام افزایش یمت هایی که در تمام سطدح در جامعه صورت گرفته ا سال ۱۳۹۲ کاهش داده و قیمت هارا ثابت نگه دارند اگر مردندو مدیریت بلد هستند؟

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....