تاریخ انتشار : یکشنبه 24 مرداد 1400 - 19:27
کد خبر : 57346

محرابیان در کمیسیون انرژی مجلس حضور یافت

محرابیان در کمیسیون انرژی مجلس حضور یافت

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی سوابق وزیر پیشنهادی نیرو با حضور وی در این کمیسیون خبر داد. اقتصاددان: «فریدون حسنوند» در توضیح نشست روز شنبه کمیسیون انرژی مجلس به خبرنگاران گفت: در جلسه امروز بررسی برنامه‌های «علی اکبرمحرابیان» وزیر پیشنهادی نیرو در دستور کار کمیسیون قرار گرفت و ایشان درباره سوابق و

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی سوابق وزیر پیشنهادی نیرو با حضور وی در این کمیسیون خبر داد.

اقتصاددان: «فریدون حسنوند» در توضیح نشست روز شنبه کمیسیون انرژی مجلس به خبرنگاران گفت: در جلسه امروز بررسی برنامه‌های «علی اکبرمحرابیان» وزیر پیشنهادی نیرو در دستور کار کمیسیون قرار گرفت و ایشان درباره سوابق و برنامه‌هایی که برای تصدی پست وزارت دارند، گزارشی به اعضای کمیسیون ارائه دادند.

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: اعضای کمیسیون از وزیر پیشنهادی سوالاتی را طرح کردند و سوابق وی نیز مورد بررسی قرار گرفت و در روزهای آینده‌، کمیسیون نظر کارشناسی خود در انطباق برنامه‌های وزیر پیشنهادی با احکام بالادستی اعلام خواهد کرد.

وی ادامه داد: بر خلاف دوره‌های گذشته،‌ کمیسیون انرژی مسوولیت بررسی سوابق تحصیلی، کیفری، شغلی، تابعیت وزرای پیشنهادی را بر عهده دارد که در حال انجام است و ان شا الله تا روز سه‌شنبه نتیجه بررسی وزیر نیرو و سایر وزرای مربوطه را به هیات رییسه مجلس شورای اسلامی اعلام خواهد شد.

حسنوند با بیان اینکه در جلسه عصر امروز کمیسیون «جواد اوجی» وزیر پیشنهادی نفت نیز برای ارائه برنامه‌های خود حاضر خواهد شد، خاطرنشان کرد: بررسی برنامه‌ها و سوابق هر دو وزیر نیرو و نفت در حوزه کمیسیون انرژی است که قرار است در جلسه بعداز ظهر نیز گزارشی از برنامه‌ها و سوابق وزیر نفت ارائه شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....