تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اردیبهشت 1401 - 20:12
کد خبر : 85831

محدودیت خرید روغن خوراکی در انگلیس

محدودیت خرید روغن خوراکی در انگلیس

سوپرمارکت های سراسر انگلیس برای خرید روغن خوراکی توسط مصرف کنندگان به علت مشکلات زنجیره تامین ناشی از جنگ اوکراین محدودیت وضع کرده اند. اقتصاددان: سوپرمارکت های سراسر انگلیس برای خرید روغن خوراکی توسط مصرف کنندگان به علت مشکلات زنجیره تامین ناشی از جنگ اوکراین محدودیت وضع کرده اند. طبق گزارش شبکه بی بی سی،

سوپرمارکت های سراسر انگلیس برای خرید روغن خوراکی توسط مصرف کنندگان به علت مشکلات زنجیره تامین ناشی از جنگ اوکراین محدودیت وضع کرده اند.

اقتصاددان: سوپرمارکت های سراسر انگلیس برای خرید روغن خوراکی توسط مصرف کنندگان به علت مشکلات زنجیره تامین ناشی از جنگ اوکراین محدودیت وضع کرده اند. طبق گزارش شبکه بی بی سی، فروشگاه تسکو اجازه می دهد مشتریان سه بطری و فروشگاههای ویتروس و موریسون اجازه می دهند مشتریان فقط دو بطری روغن خریداری کنند. اتحادیه خرده فروشان انگلیس در توضیح این ماجرا اعلام کرده است محدودیت ها موقتی بوده و هدف، تضمین دردسترس بودن روغن برای همه مشتریان است.

بخش عمده روغن آفتابگردان انگلیس از اوکراین وارد می شود و محدودیت ها هم در خصوص همین کالا علاوه بر روغن زیتون اعمال شده است. به گفته مسئولان، بخش های مختلف در تلاشند تولید روغن خوراکی جایگزین را افزایش دهند تا تاثیر این محدودیت ها را بر مردم به حداقل برسانند.

طبق داده های اخیر قیمت روغن خوراکی هفت درصد افزایش یافته و در مقایسه با سال قبل یک چهارم بیشتر شده است.
تانک ها و موشک های روسیه که اوکراین را محاصره کرده اند منابع غذایی و زندگی مردم اروپا، آسیا و آفریقا را که به مزارع حاصلخیز منطقه دریای سیاه وابسته هستند تهدید می کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....