تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آذر 1401 - 11:38
کد خبر : 109236

محبوبیت کالاهای چینی در جشنواره‌های «جمعه سیاه» و «دابل ۱۱»

محبوبیت کالاهای چینی در جشنواره‌های «جمعه سیاه» و «دابل ۱۱»

در چند سال گذشته بسیاری از مصرف کنندگان متوجه شده‌اند که طی دوره جمعه سیاه محصولات چینی بسیاری یافت می‌شوند و برخی برندهای چینی حتی طرفداران خارجی دارند به گونه‌ای که در «فهرست برتر» پلتفرم تجارت الکترونیک قرار گرفته‌اند. پشت این هجوم گسترده جمعه سیاهِ، فروشندگان چینی شرکت‌های تجارت خارجی فعال قرار دارند که مدام

در چند سال گذشته بسیاری از مصرف کنندگان متوجه شده‌اند که طی دوره جمعه سیاه محصولات چینی بسیاری یافت می‌شوند و برخی برندهای چینی حتی طرفداران خارجی دارند به گونه‌ای که در «فهرست برتر» پلتفرم تجارت الکترونیک قرار گرفته‌اند.
پشت این هجوم گسترده جمعه سیاهِ، فروشندگان چینی شرکت‌های تجارت خارجی فعال قرار دارند که مدام در حال رشد کردن و ریشه گرفتن هستند.

«گوان لنگ‌لینگ» مدیرعامل شرکت «فناوری هوشمند تینکو»، می‌گوید: امسال پنجمین بار است که ما در جشنواره جمعه سیاه شرکت می‌کنیم. حجم فروش کل دوره جمعه سیاه ۱۷ درصد فروش کل سال را به خود اختصاص می‌دهد. نیازهای مصرف کنندگان و شرایط معیشتی خانوارها در کشورهای مختلف متفاوت است و ما صرفا نمی‌توانیم صرفا یک نوع محصول را برای تمام بازارها ارائه کنیم.

وی ادامه داد: برای مثال ما متوجه شدیم مصرف کنندگان در جنوب اروپا به شکل عمده از کفپوش‌های سخت در خانه‌های خود استفاده می‌کنند و کمتر فرش استفاده می‌کنند. در مناطق با دمای هوای پایین‌تر مثل کانادا و انگلیس، مصرف کنندگان معمولا دوست دارند فرش پهن کنند. برای کانادا و انگلیس ما به طور خاص یک دستگاه تمیز کننده فرش تولید کردم که به طور هوشمند خشک بودن یا نبود فرش را تشخیص می‌دهد و به طور خودکار عمل می‌کند و بهترین نتیجه را به همراه دارد.

عملکرد این برند باعث شده مصرف کنندگان زیادی از آن استقبال کنند. طی جشنواره جمعه سیاه در سال ۲۰۲۰، فروشگاه‌های حضوری خارجی به دلیل اپیدمی کرونا مراجعه فیزیکی نداشتند اما پلتفرم «تیمکو» فروشی بیش از ۲۲۰ میلیون یوان داشت که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش ۲۵۶ درصدی را نشان می‌داد.

در میان ماشین‌های لباسشویی که در پلتفرم‌های آمازون در آمریکا، آلمان، انگلیس و ژاپن موجود هستند، حجم فروش سری «فلور وان» از پلتفرم تیمکو جایگاه اول را به خود اختصاص داد.

طی جمعه سیاه و «سایبر وان» در سال گذشته و دیگر جشنواره‌های خرید آنلاین، تیمکو همچنین جایگاه اول را در فروش فرچه‌های نظافت در آلمان و ایالات متحده از آن خود کرد.

از دید بسیاری از مصرف کنندگان که عاشق ورزش‌های فضای باز هستند، نام «Shadow Stone Insta360» دیگر غریبه نیست. این برند تصویربرداری هوشمند که بر اساس فناوری پانوراما کار می‌کند، سال گذشته ۴۱ درصد فروش دوربین‌های پانورما در جهان را به خود اختصاص داد و جایگاه اول را در این صنعت از آن خود کرد؛ در حوزه دوربین‌های ورزشی این دستگاه انحصار برندهای اروپایی، آمریکایی و ژاپنی را شکسته و سهم بازار آن در جهان در جایگاه دوم قرار دارد.

«لیو جینگ‌کانگ» مسئول شرکت فوق می‌گوید: گرچه سال‌های گذشته کرونا بر بازار فروش تاثیر گذاشته بود، شرکت ما بر خلاف روند موجود به پیش رفت، بیشتر بخاطر آنکه ما همواره نوآوری فنی را به عنوان اصل کانونی رقابت پذیری خود تلقی می‌کنیم.

وی افزود: ما اهمیت زیادی برای فناوری پانوراما و سرمایه گذاری در بخش تحقیق و توسعه تجهیزات تصویربرداری هوشمند قائل هستیم. میانگین هزینه سالانه ما در بخش تحقیق و توسعه طی سه سال گذشته از ۱۰۰ میلیون یوان فراتر رفته است و پرسنل بخش تحقیق و توسعه ما نیمی از کارمندان شرکت را تشکیل می‌دهند.

لیو ادامه داد: در حال حاضر، محصولات اینستا۳۶۰ به بیش از ۲۰۰ کشور و منطقه جهان صادر شده است. امیدواریم فناوری محصولات ما بتواند نیاز شمار بیشتری از مردم را برای به اشتراک گذاشتن تصاویر در اسرع وقت و ارتباط با یکدیگر برآورده کند.

ز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....