تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 آبان 1399 - 11:30
کد خبر : 23957

مبارزه قاطعانه با گرانی و احتکار در دستور کار پلیس

مبارزه قاطعانه با گرانی و احتکار در دستور کار پلیس

مقیمی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا گفت: پلیس با تمام توان و همت مضاعف در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی برای مهار گرانی و ارتقاء اقتصاد و جهش تولید انجام وظیفه می‌کند. سردار محمدرضا مقیمی، اظهار داشت: به دنبال فرمایش‌های مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) در سالروز میلاد نبی اکرم (ص) و روز

مقیمی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا گفت: پلیس با تمام توان و همت مضاعف در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی برای مهار گرانی و ارتقاء اقتصاد و جهش تولید انجام وظیفه می‌کند.

سردار محمدرضا مقیمی، اظهار داشت: به دنبال فرمایش‌های مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) در سالروز میلاد نبی اکرم (ص) و روز ۱۳ آبان، مأموریت پایش و نظارت بر وضعیت قیمت‌ها به ویژه کالاهای اساسی در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش اقتصاددان به نقل از بازار ،  مقیمیافزود: این پلیس به صورت جدی و با تدابیر سردار فرمانده ناجا به صورت مستمر طرح‌های مقابله‌ای را در سراسر کشور از طریق پیش بینی، پیشگیری، کنترل، مقابله و مبارزه با انواع جرایم اقتصادی به ویژه گرانفروشی، احتکار انواع کالاهای مورد نیاز مردم، قاچاق و … در سراسر کشور در دستور کار دارد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا گفت: متاسفانه گرانی‌ها و برخی از جرایم اقتصادی از قبیل احتکار و قاچاق کالا دو روی یک سکه هستند بدین صورت که اگر کالایی گران شود سودجویان و فرصت طلبان اقدام به احتکار و یا قاچاق آن می‌کنند که همین امر دوباره باعث گرانی و افزایش قیمت به خاطر عرضه کم آن می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: این پلیس از اول فعالیت و مأموریت‌های خود بر آن بوده که با دفاع از حقوق مردم و تولیدکنندگان و با رعایت انصاف و با بهره گیری از اقدامات اساسی و اجرای طرح‌های هدفمند و هوشمندسازی فرآیندها به گسترش عدل و انصاف و جهش تولید در جامعه کمک کند.

سردار مقیمی عنوان کرد: همانطور که رهبر عظیم الشان انقلاب فرمودند “باید دستور کار تمامی دستگاه‌های اجرایی در ماه‌های پیش رو، هماهنگی کامل برای رفع گرانی و قوی شدن اقتصاد باشد”، این پلیس نیز در اجرای فرمان معظم له با تمام توان و همت مضاعف در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی برای مهار گرانی و ارتقاء اقتصاد و جهش تولید انجام وظیفه می‌کند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا عنوان کرد: امروز و با تاکید رهبر معظم انقلاب بر نقش سازمان‌های اجرایی و به ویژه پلیس امنیت اقتصادی در مهار گرانی‌های بی دلیل و بدون توجیه کالاها که تولید داخل نیز هستند، تکلیفی مضاعف بردوش خود و همرزمان احساس می‌کنیم و بی شک پلیس امنیت اقتصادی در سراسر کشور بر آن خواهد بود تا با یاری خداوند متعال و تدابیر فرمانده ناجا به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) جامه عمل بپوشاند.

 محتکران منتظر برخورد جدی و بدون اغماض و قاطعانه پلیس باشند
وی ادامه داد: علاوه بر اقدامات فوری، این پلیس برای افزایش هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی بی وقفه و بیش از گذشته برای کنترل بازار و کم کردن بار گرانی‌های بی منطق و رفع مشکلات معیشتی مردم خدمت کرده است که نتیجه آن را بر سفره‌های مردم عزیز و شهیدپرور ایران خواهیم دید.

سردار مقیمی گفت: با توجه به تعاملات و همکاری سازنده وزارت صمت و گمرک، محتکران منتظر برخورد جدی و بدون اغماض و قاطعانه پلیس باشند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان ضمن تشکر از هموطنان در همکاری خوب با پلیس از آنان خواست در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشی و احتکار موضوع را به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....