تاریخ انتشار : یکشنبه 4 اسفند 1398 - 20:51
کد خبر : 6081

ماجرای نامه شهردار تهران به وزیر بهداشت

ماجرای نامه شهردار تهران به وزیر بهداشت

به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصادآنلاین، غلامحسین محمدی در حساب توئیتری خود با انتشار نامه پیروز حناچی به وزیر بهداشت نوشت: شهرداری تهران در موضوع مبارزه با شیوع ویروس کرونا تابع تصمیمات وزارت بهداشت است. وی نوشت: تعطیلی یا کاهش خدمات در بخش حمل و نقل عمومی، فرهنگی، ورزشی و اداری تنها با مجوز

به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصادآنلاین، غلامحسین محمدی در حساب توئیتری خود با انتشار نامه پیروز حناچی به وزیر بهداشت نوشت: شهرداری تهران در موضوع مبارزه با شیوع ویروس کرونا تابع تصمیمات وزارت بهداشت است.

وی نوشت: تعطیلی یا کاهش خدمات در بخش حمل و نقل عمومی، فرهنگی، ورزشی و اداری تنها با مجوز این وزارتخانه ممکن است و البته شهردار تهران طی نامه‌ای خطاب به وزیر بهداشت خواستار رفع ابهام درباره وظایف شهرداری شد.

در این نامه که محمدی آن را منتشر کرد آمده است : خواهشمند است دستور فرمایید نسبت به رفع ابهامات و اشکالات مربوطه در حوزه آخرین نسخه دستورالعمل کشوری کرونا، اقدام شود که بر این اساس از وزارت بهداشت درخواست شده است که شیوه‌نامه اختصاصی مراقبت و کنترل بیماری کرونا برای مراکز تحت پوشش و ناوگان حمل و نقل شهرداری تهران تهیه و ابلاغ کند.

همچنین در این نامه شهردار تهران خواستار معرفی نماینده‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی برای حضور در اماکن پر تردد و همچنین استقرار نماینده مقیم وزارت بهداشت در سامان سرای لویزان و خاور شهر و همچنین تعیین تکلیف وضعیت یا ادامه فعالیت مجموعه‌های ورزشی، خانه‌های کودک، نمایشگاه‌های بهاره و … شهرداری درخواست شده است.

ماجرای نامه شهردار تهران به وزیر بهداشت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....