تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 - 10:23
کد خبر : 43683

ماجرای تغییر در جداول بودجه ۱۴۰۰

ماجرای تغییر در جداول بودجه ۱۴۰۰

شریعتی، عضو کمیسیون‌ تلفیق مجلس گفت‌: موارد اصلاحی‌ بودجه هیچ ربطی به جابه‌جا شدن ردیف‌ها و بودجه‌ها نداشته است. بعضی از طرح‌ها را نیز شورای نگهبان شرط کرده بود حذف شوند.   به گزارش اقتصاددان به نقل از بازار ،  مالک شریعتی، عضو کمیسیون‌ تلفیق مجلس گفت‌: موارد اصلاحی‌ بودجه هیچ ربطی به جابه‌جا شدن

شریعتی، عضو کمیسیون‌ تلفیق مجلس گفت‌: موارد اصلاحی‌ بودجه هیچ ربطی به جابه‌جا شدن ردیف‌ها و بودجه‌ها نداشته است. بعضی از طرح‌ها را نیز شورای نگهبان شرط کرده بود حذف شوند.

  به گزارش اقتصاددان به نقل از بازار ،  مالک شریعتی، عضو کمیسیون‌ تلفیق مجلس گفت‌: موارد اصلاحی‌ بودجه هیچ ربطی به جابه‌جا شدن ردیف‌ها و بودجه‌ها و اینکه مثلاً بودجه ‌ای از این طرح برود روی آن طرح نداشته است. بعضی از طرح‌ها را نیز شورای نگهبان شرط کرده بود حذف شوند.

شریعتی افزود: شورای نگهبان با ماندن تبصره ۱۹ در بودجه مخالف بود. پیشنهاد شد که جدول تبصره ۱۹ در جداول بماند ولی احکام آن حذف شود. چون فرض کمیسیون بر حذف تبصره بود، باید جدول برمی‌گشت و اصلاح می‌شد که صحن علنی مجوز اعمال این موارد را داد.

بعد از تعطیلات نوروز فقط این موارد اصلاح شد و با این تأخیر، جداول ابلاغ شد. هیچ تصمیمی بدون مجوز از اعضای کمیسیون تلفیق یا صحن علنی اتفاق نیفتاده و صحبت از رانت بزرگ و امثال آن، هیچ وجهی ندارد.

 

خواننده معزز سلام ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر بالا در پایین صفحه ( ثبت دیدگاه) موجب امتنان است .

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....