تاریخ انتشار : سه شنبه 10 دی 1398 - 14:34
کد خبر : 4149

لغو ممنوعیت استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰کیلومتری تهران

لغو ممنوعیت استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰کیلومتری تهران

رییس سازمان صمت استان تهران: لغو ممنوعیت استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰کیلومتری تهران/ استفاده از نظرات بخش خصوصى براى جلوگیرى از تصمیمات موازى رییس سازمان صمت استان از تدوین پیش‌نویس مصوبه‌ای برای لغو ممنوعیت استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتری تهران خبر داد. به گزارش خبرنگار اقتصاددان، یدالله صادقى امروز در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان تهران با

به گزارش خبرنگار اقتصاددان، یدالله صادقى امروز در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان تهران با تاکید بر ضرورت توحه به بخش خصوصى گفت: اگر از توان بخش خصوصی استفاده شود، زیرساختها را در اختیار او قرار داده و از او بخواهیم که در نگهداری زیرساختها اهتمام داشته باشد، کار به خوبی پیش خواهد رفت.

وى افزود: برای دو برابر کردن صادرات، باید مسئولان و نهادهای تصمیم‌گیر آیین نامه و بخشنامه‌های تنظیمی را با مشورت اتاق بازرگانی و تشکل‌های تخصصی تدوین نمایند و پیشنهادات بخش خصوصی را با کمترین دخل و تصرف و فقط با تطبیق منابع و امکانات، تصویب کنند.

صادقى تصریح کرد: تلاش ما این است که حضور بخش خصوصی در تصمیم گیرى ها پررنگ تر شود، پیشنهاد عمده این است که در زمینه تدوین مقررات از بخش خصوصی استفاده کنیم، تا از تصمیمات موازی جلوگیری کرده و اتلاف انرژی نداشته باشیم.

رییس سازمان صمت استان تهران در پایان از مذاکره و تدوین پیش نویس مصوبه‌ای برای رفع ممنوعیت استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتری تهران خبر داد و بیان کرد: یکی از موانع کسب و کار محدودیت توسعه‌ای واحدهای موجود است که قصد داریم بتوانیم این محدودیت را برداریم، بر این اساس از فعالان اقتصادی تقاضا داریم که در تصویب این مصوبه نیز از مسئولان مطالبه کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....