تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردین 1400 - 11:26
کد خبر : 42734

قیمت ۱۰ لپتاپ پرفروش بازار+ جدول

قیمت ۱۰ لپتاپ پرفروش بازار+ جدول

لپتاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل VivoBook X543MA-DM905 به قیمت ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد که جزو ارزانترین و پرفروش ترین لپ تاپ های بازار به شمار می رود. اقتصاددان: رصد بازار کالاهای دیجیتال نشان می دهد که لپتاپ های لنوو، و ایسوس جزو مقرون به صرفه‌های بازار هستند و

لپتاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل VivoBook X543MA-DM905 به قیمت ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد که جزو ارزانترین و پرفروش ترین لپ تاپ های بازار به شمار می رود.

اقتصاددان: رصد بازار کالاهای دیجیتال نشان می دهد که لپتاپ های لنوو، و ایسوس جزو مقرون به صرفه‌های بازار هستند و با توجه به قیمت مناسبی که در مقایسه با دیگر برندها مانند اپل و سونی دارند، جزو پرفروش ترین لپتاپ های بازار محسوب می شوند. خرید این لپ‌تاپ‌ها گزینه خوبی برای کسانی است که دنبال محصولات با قیمت مناسب هستند.

در ادامه لیستی از پرفروش ترین لپتاپ های بازار از فروشگاه های آنلاین جمع آوری شده است؛ لپتاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل VivoBook X543MA-DM905 به قیمت ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد که جزو ارزانترین و پرفروش ترین لپتاپ های بازار به شمار می رود. همچنین لپتاپ ۱۱ اینچی لنوو مدل IdeaPad 1 – A را می توان با قیمت ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خریداری کرد.

قیمت 10 لپتاپ پرفروش بازار+ جدول

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....