تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 اسفند 1400 - 19:16
کد خبر : 81585

قیمت کدام گوشی‌ها نجومی شد؟

قیمت کدام گوشی‌ها نجومی شد؟

گوشی‌های اپل شب عید گران شدند و فروشنده‌های موبایل بهانه‌ای به‌اسم افزایش قیمت دلار ندارند. چون از ابتدای اسفند در بازار آزاد نرخ این اسکناس بدون افت‌وخیز چشمگیر حوالی مرز ۲۶ هزار تومان قرار داشته اما شاهد صعود دست‌جمعی قیمت‌ها بین انواع مدل‌های پرفروش اپل در ایران هستیم. آیفون ۱۲ پرو مکس با حافظه ذخیره‌سازی

گوشی‌های اپل شب عید گران شدند و فروشنده‌های موبایل بهانه‌ای به‌اسم افزایش قیمت دلار ندارند. چون از ابتدای اسفند در بازار آزاد نرخ این اسکناس بدون افت‌وخیز چشمگیر حوالی مرز ۲۶ هزار تومان قرار داشته اما شاهد صعود دست‌جمعی قیمت‌ها بین انواع مدل‌های پرفروش اپل در ایران هستیم.

آیفون ۱۲ پرو مکس با حافظه ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت بیشتر از تمامی مدل‌های محبوب و جلوتر از گوشی‌های نسل بعدی خود در همین مدت دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان گران شده و برای خرید آن باید ۳۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان پرداخت کرد. آیفون ۱۳ پرو مکس با حافظه ذخیر‌سازی یک ترابایت یکی از غول‌های گرانقیمت بازار موبایل است و این یکی رشد قیمت یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی را به‌ثبت رسانده و فروشنده‌های موبایل بابت آن الان ۵۸ میلیون تومان دریافت می‌کنند.

Loading...

رشد قیمت مدل‌های آیفون ۱۳

آیفون ۱۳ پرو مکس با حافظه‌ذخیره‌سازی یک ترابایت یکی از گران‌ترین گوشی‌های بازار است. مدلی که الان فروشنده‌ها برای آن رقم ۵۸ میلیون تومان ر را درنظر گرفته‌اند که این عدد یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان از ابتدای اسفند بیشتر است. بین نسخه‌های پرفروش، آیفون ۱۳ پرو مکس با حافظه ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت، بیشترین رشد قیمت را تجربه کرده است و ارزش آن با افزایش یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی به ۴۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است. آیفون ۱۳ پرو (ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت) یک میلیون تومان و آیفون ۱۳ معمولی (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) افزایش ۵۰۰ هزار تومانی را به‌ثبت رساندند و بابت خرید آنها باید به‌ترتیب ۳۸ و ۲۷ میلیون تومان کنار گذاشت. آیفون ۱۳ مینی (۱۲۸ گیگابایت) ارزان‌ترین انتخاب در این سری محسوب می‌شود و در این مدت قیمت آن از ۲۰ به ۲۱ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

رشد قیمت مدل‌های آیفون ۱۲

آیفون ۱۲ پرو مکس با حافظه ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت بیشترین افزایش قیمت را بین گوشی‌های این سری تجربه کرده است. مدلی که دیروز بیست‌وپنجم اسفند در موبایل‌فروشی‌ها ۳۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فروخته می‌شد و رشد دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی را نسبت به نخستین روز کاه به‌ثبت رساند. آیفون ۱۲ (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) طبق گفته فروشنده‌ها پرفروش‌ترین محصول در این سری محسوب می‌شود، این یکی یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان از اول ماه افزایش قیمت داشته است و الان برای خرید آن باید ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بپردازید. آیفون ۱۲ مینی (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) هم ارزان‌ترین انتخاب بین مدل‌های آیفون ۱۲ است. رشد قیمت آن طی ۲۵ روز گذشته تقریبا به‌اندازه یک میلیون تومان بوده است و خریدارانش این روز‌ها تقریبا ۲۱ میلیون تومان دست به جیب می‌شوند. آیفون ۱۲ پرو (ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت) دیگر محصول پرطرفدار این نسل از اپل در ایران است و از ابتدای ماه ۵۰۰ هزار تومان به قیمت آن اضافه شده و فرشنده‌های موبایل بابت این مدل حالا ۳۳ میلیون تومان دریافت می‌کنند. آیفون SE مدل ۲۰۲۰ و آیفون ۱۱ نیز دیگر مدل‌های پرفروش از نسل‌های قدیمی اپل هستند که میزان افزایش قیمت آنها طی ۲۵ روز گذشته را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

مدل قیمت اول اسفند قیمت ۲۵ اسفند تغییر
آیفون ۱۳ (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) ۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ۲۷ میلیون تومان ۵۰۰ هزار تومان افزایش
آیفون ۱۳ پرو (ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت) ۳۷ میلیون تومان ۳۷ میلیون تومان ۳۸ میلیون تومان یک میلیون تومان افزایش
آیفون ۱۳ پرو مکس (ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت) ۳۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان ۴۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان
آیفون ۱۳ مینی (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) ۲۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان ۲۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان افزایش
آیفون ۱۳ پرو مکس (ظرفیت یک ترابایت) ۵۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان ۵۸ میلیون تومان یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان
آیفون ۱۲ (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) ۲۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان
آیفون ۱۲ پرو (ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت) ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ۳۳ میلیون تومان ۵۰۰ هزار تومان افزایش
آیفون ۱۲ مینی (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) ۲۰ میلیون تومان ۲۱ میلیون تومان یک میلیون تومان افزایش
آیفون ۱۲ پرو مکس (ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت) ۳۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان ۳۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
آیفون ۱۱ (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) ۱۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان ۱۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان ۱۰۰ هزار تومان افزایش
آیفون SE مدل ۲۰۲۰ (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان یک میلیون تومان افزایش

 

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....