تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهریور 1399 - 16:52
کد خبر : 16651

قیمت مسکن در تهرانسر

قیمت مسکن در تهرانسر

قیمت مسکن در تهرانسر بین ۱۳ تا ۲۵میلیون تومان برای هر متر مربع متغیر است. برای رهن کامل یک واحد آپارتمان در این محله حداقل متری ۲میلیون تومان در ازای هر متر مربع سرمایه لازم است. به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصادآنلاین؛ محله تهرانسر محله‌ای در غرب تهران است که در منطقه ۲۱ شهرداری

قیمت مسکن در تهرانسر بین ۱۳ تا ۲۵میلیون تومان برای هر متر مربع متغیر است. برای رهن کامل یک واحد آپارتمان در این محله حداقل متری ۲میلیون تومان در ازای هر متر مربع سرمایه لازم است.

به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصادآنلاین؛ محله تهرانسر محله‌ای در غرب تهران است که در منطقه ۲۱ شهرداری پایتخت واقع شده‌است. این منطقه به چهار بخش شمالی، مرکزی، شرقی و غربی تقسیم می‌شود. قیمت مسکن در این محله از بسیاری نقاط تهران ارزان‌تر بوده و به علت دسترسی مناسبی که دارد، جمعیت آن روز به روز در حال افزایش است.

بافت این منطقه تقریبا جوان و مدرن است. با توجه به اینکه این محله در نزدیکی فرودگاه قرار گرفته است، هرچه خانه‌ها از فرودگاه دورتر باشد، به علت کاهش سروصدا قیمت‌شان بالاتر است. خیابان بنفشه، شهرک پاسدارن، شهرک دریا و… از مناطق نسبتا گران‌تر این محله است. لازم به ذکر است بخش شمالی و مرکزی تهرانسر قیمت بالاتری نسبت به بخش شرقی و غربی آن دارد. البته عوامل دیگر هم در قیمت تاثیرگذار است.

یک کارشناس مشاور املاک در محدوده تهرانسر در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین در خصوص قیمت مسکن در تهرانسر گفت: قیمت مسکن در این محله نسبت به مناطق دیگر تهران ارزان‌تر است و زمانی برای افراد زیادی خرید مسکن در این منطقه کار سختی نبود. اما با توجه به افزایش قیمت‌ها دیگر خرید مسکن در هیچ جای تهران آسان نیست. قیمت مسکن در محله تهرانسر بین متری ۱۳ تا ۲۵میلیون تومان متغیر است. قیمت‌های بالاتر و پایین‌تر از این هم وجود دارد و بازه یادشده یک محدوده تقریبی و کلی است.

وی ادامه داد: قیمت یک واحد آپارتمان ۹۷متری و ۱۵سال ساخت در تهرانسر شرقی، نفت جنوبی متری ۲۰میلیون تومان اعلام شده‌است. همچنین یک واحد ۴۵متری با سال ساخت مشابه، در چهارراه صدف ۸۸۰میلیون یعنی متری ۱۹میلیون و ۵۰۰هزار تومان قیمت‌گذاری شده‌است.

به گفته این کارشناس مشاور املاک، یک واحد آپارتمان ۱۴۰متری و یک سال ساخت در کوچه هفتم متری ۲۵میلیون تومان قیمت‌گذاری شده‌است. همچنین قیمت یک واحد آپارتمان ۹۲متری و نوساز در خیابان بنفشه نیز متری ۲۵میلیون تومان اعلام شده‌است. یک واحد ۱۱۷متری و نوساز در شهرک کاظمیه، متری ۱۹میلیون تومان قیمت‌گذاری شده‌است.

وی اضافه کرد: حدودا یک هفته پیش، یک واحد ۸۵متری و ۴سال ساخت در بلوار شاهد، متری ۱۹میلیون تومان معامله شد. یک واحد آپارتمان ۶۰متری و ۱۵سال ساخت در خیابان باشگاه نیز متری ۱۵میلیون تومان قیمت‌گذاری شده‌است. اکثر واحدها در تهرانسر در محدوده قیمت‌های ذکر شده قرار دارد و با توجه به خود ساختمان، امکانات، محل و… آن قیمت دقیق تعیین می‌شود اما این بازه قیمتی دقیق نیست و شرایط دیگری هستند که رقم را تغییر می‌دهد و بالا یا پایین‌تر از محدوده گفته‌شده می‌برد.

این کارشناس مشاور املاک در خصوص رهن کامل در تهرانسر به اقتصادآنلاین گفت: رهن کامل در تهرانسر از متری ۲میلیون تومان شروع شده و با توجه به امکانات و… افزایش می‌یابد. قیمت یک واحد ۸۰متری در شهرک پاسداران ۲۱۰میلیون تومان جهت رهن کامل اعلام شد. همچنین یک واحد ۱۵۰متری نوساز در تهرانسر ۴۰۰میلیون تومان برای رهن کامل قیمت‌گذاری شده‌است.

وی در پایان با تاکید بر افزایش قیمت‌ها اظهار کرد: با توجه به گفته رئیس جمهور مبنی بر اینکه مالکان حق افزایش اجاره بیش از ۲۵درصد ندارند، اجاره‌بها ناگهان از سوی مالکان به مقدار زیادی افزایش یافت و تنها راه چاره این است که یا مالک از موضع خود کوتاه بیاید یا مستاجر مبلغ را بپردازد و در غیر این صورت مستاجر مجبور می‌شود ملک را تخلیه کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....