تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 - 21:47
کد خبر : 22505

قیمت روز خودرو (۹۹/۷/۲۹)

قیمت روز خودرو (۹۹/۷/۲۹)

قیمت‌ خودرو در بازار امروز همگام با کاهش نرخ ارز وارد مدار نزولی شده و در این بین خودرو‌های مونتاژی بیشترین افت قیمت را تجربه کرده‌اند؛ لذا فعالان بازار توصیه می‌کنند که در چنین شرایطی بهتر است خریدران خودرو دست نگه دارند. به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصادآنلاین، بر اساس گزارش میدانی خبرنگار اقتصادآنلاین

قیمت‌ خودرو در بازار امروز همگام با کاهش نرخ ارز وارد مدار نزولی شده و در این بین خودرو‌های مونتاژی بیشترین افت قیمت را تجربه کرده‌اند؛ لذا فعالان بازار توصیه می‌کنند که در چنین شرایطی بهتر است خریدران خودرو دست نگه دارند.

به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصادآنلاین، بر اساس گزارش میدانی خبرنگار اقتصادآنلاین از وضعیت بازار خودرو، قیمت‌ها در بازار امروز متاثر از افت نرخ ارز دچار کاهش شده که البته در این میان خودرو‌های داخلی کمتر اما درصد افت قیمت مونتاژی‌ها بیشتر بوده است.

بر همین اساس باتوجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود روند ریزش دلار ادامه داشته باشد، فعالان بازار خودرو هم توصیه کرده‌اند که بهتر است در چنین شرایطی خریداران دست نگه دارند.

قیمت روز خودرو ۲۹مهر ماه ۹۹
امروز در آگهی‌های فروش اینترنتی قیمت پراید۱۱۱ حدود ۱۴۰میلیون، پراید۱۳۱ تقریبا ۱۲۳میلیون و قیمت پراید۱۳۲ نیز ۱۲۴میلیون تومان است؛ همچنین دارندگان تیبا معمولی قیمت روز این خودرو را تا ۱۵۰میلیون و تیبا۲ را حدود ۱۶۱میلیون تومان پایین آورده‌اند؛ قیمت ساینا نیز ۱۶۰میلیون، کوییک دنده‌ای ۱۷۴میلیون و کوییک‌آر ۱۸۳میلیون تومان است.

پژو۲۰۶ ارزان شد
امروز قیمت پژو۲۰۶ تیپ۲ در آگهی‌های فروش اینترنتی به حدود ۲۴۲میلیون، پژو۲۰۶ تیپ۵ به ۲۹۵میلیون و مدل صندوقدار این خودرو به ۲۹۸میلیون تومان رسید؛ همچنین قیمت اعلام شده برای پژو۲۰۷ دنده‌ای هم در بازار امروز تقریبا ۴۳۴میلیون و اتوماتیک این خودرو ۴۹۴میلیون تومان است.

قیمت انواع دنا در بازار آزاد
همچنین دارندگان پژو۴۰۵ جی‌ال‌ایکس بنزینی قیمت این خودرو را ۲۲۱میلیون و پژو پارس ساده را ۲۶۰میلیون تومان اعلام کردند؛ بر همین اساس قیمت روز سمند ال‌ایکس به ۲۰۰میلیون، سمند سورن ۲۷۵میلیون، رانا ال‌ایکس ۲۲۰میلیون، دنا معمولی ۳۳۶میلیون، دنا پلاس دنده‌ای ساده ۴۰۱میلیون، دنا پلاس دنده‌ای توربو ۵۰۳میلیون و دنا پلاس اتوماتیک توربو به حدود ۶۶۸میلیون تومان رسید.

قیمت روز خودرو‌های مونتاژی
امروز قیمت پژو۲۰۰۸به حدود یک میلیارد و ۱۸۰میلیون تومان، سیتروئنC3 به یک میلیارد و ۱۱۰میلیون، سراتو یک میلیارد و ۶۰میلیون، مزدا۳ به یک میلیارد و ۲۶۰میلیون، ساندرو اتوماتیک به ۵۵۰میلیون و ساندرو استپ‌وی به حدود ۵۹۲میلیون تومان رسیده است.

همچنین در این بازار، هایماS5 با قیمت تقریبی ۷۴۸میلیون، هایماS۷ توربو ۸۷۰میلیون، هاوال ۸۴۷میلیون، جکS3 حدود ۶۴۰میلیون، جکS5 تقریبا ۸۴۳میلیون و چانگان حدود ۵۷۰میلیون تومان معامله می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....