تاریخ انتشار : یکشنبه 8 دی 1398 - 13:05
کد خبر : 4095

قیمت دلار ۷ دی ۱۳۹۸

قیمت دلار ۷ دی ۱۳۹۸

قیمت روز دلار به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصاد آنلاین، قیمت دلار امروز در صرافی‌های بانکی بدون تغییر ماند. بر این اساس قیمت دلار برای خرید ۱۲۸۷۰تومان است و قیمت دلار برای فروش ۱۲۹۷۰تومان تعیین شده است. قیمت روز یورو قیمت یورو نیز در صرافی‌های مجاز بانک ثابت ماند. بنابراین قیمت یورو در صرافی‌های

قیمت روز دلار
به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصاد آنلاین، قیمت دلار امروز در صرافی‌های بانکی بدون تغییر ماند. بر این اساس قیمت دلار برای خرید ۱۲۸۷۰تومان است و قیمت دلار برای فروش ۱۲۹۷۰تومان تعیین شده است.

قیمت روز یورو
قیمت یورو نیز در صرافی‌های مجاز بانک ثابت ماند. بنابراین قیمت یورو در صرافی‌های مجاز بانکی امروز برای خرید ۱۴۱۵۰تومان و قیمت یورو برای فروش ۱۴۲۵۰تومان اعلام شد.

قیمت دلار در بازار ارز این روزها با کمی افزایش همراه شده است و قیمت دلار و قیمت یورو در محدوده ۳۰۰ تا ۵۰۰تومان نوسان داشته و در بسیاری از روزها نیز قیمت دلار و نرخ انواع ارز بدون تغییر مانده است.

لازم به ذکر است که نرخ های اعلام شده در این گزارش برای قیمت دلار و قیمت یورو مربوط به قیمت‌گذاری صرافی‌های بانکی مجاز است و قیمت دلار و قیمت یورو در بازار آزاد ممکن است با قیمت های درج شده متفاوت باشد. ضمن آنکه نرخ اعلام شده برای قیمت دلار و قیمت یورو نرخ قیمت های خرید بانک برای میزان ارز کمتر از ۵ هزار دلار است.

قیمت ارز مسافرتی
شعب منتخب فروش ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را بعد از ساعت۱۱ آغاز می‌کنند. مسافران خارج از کشوری که اسناد و مدارک خواسته‌شده را به شعب بانک‌های عامل ارائه کنند می‌توانند برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر ۵۰۰یورو و برای سایر کشورها تا ۱۰۰۰یورو خریداری کنند.

گفتنی است؛ بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....